Педагогічне кредо для вчителів початкових класів |
Педагогічне кредо для вчителів початкових класів 1. "У кожної людини є сонце. Тільки не треба його гасити.” Сократ 2. Знай, люби, розумій, поважай! Тільки той може бути вчителем, хто має добре серце і душу. 3. ”Ніщо велике ніколи не було досягнуто без ентузіазму та любові” Р. Емерсон 4. ”Скільки б ти не жив, усе життя треба навчатися” Сенека. 5. Будь майстром, поетом, художником у справі яку ти робиш (Сухомлинський) 6. «Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути». 7. Я вибрала долю собі сама.І що зі мною не станеться – у мене жодних претензій нема до Долі – моєї обраниці (Ліна Костенко). 8. «Щоб бути хорошим вчителем, потрібно любити те, що викладаєш і тих, кому викладаєш». 9. Вчитель – це професія, захоплення, мистецтво, праця, які потребують лише любові і натхнення. 10. "Любити життя і цінувати кожну його хвилину. Нести радість. У книгах шукати істину, у людях – мудрість.” 11. Життєва позиція – йти вперед і ніколи не зупинятися на досягнутому. 12. «Будь терплячим в очікуванні дива від дитини, будь готовим до зустрічі з ним» 13. Вчитель – це професія, захоплення, мистецтво, праця, які потребують лише любові і натхнення. 14. «Будь терплячим в очікуванні дива від дитини, будь готовим до зустрічі з ним» 15. Дитина в класі. Дитина з душею, даною Богом, проходить свій земний шлях у спілкуванні зі мною, удосконалюючись і удосконалюючи мене. 16. «Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра». 17. «Добро не зникає безслідно, а повертається до нас». 18. «Підтримуйте в дітях бажання до оновлення, якщо ви хочете виховати в них риси нової людини» 19. «Справжнього вчителя можна уявити собі тільки в постійному вдосконаленні» Сухомлинський. 20. "Жодна велика перемога неможлива, якщо їй не передує мала перемога над собою» (Леонов Л.). 21. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – смолоскип, який треба запалити. 22. Щоб дати іскру світла учням, учитель повинен ввібрати в себе сонце 23. Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості. 24. Якщо шукати в усьому любов, вона обов’язково знайдеться. 25. Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа – своєрідна перша нота шкільного життя 26. Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути. 27. Учитись важко,а учить ще важче, але не мусиш зупинятись ти. Як учням віддаєш усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти. 28. Якщо до вогника натхнення вчителя додати іскорку бажання дитини, то отримаємо спільне багаття творчості і фантазії. 29. Я вірю в себе. Я вірю в дитину. Я вірю в свою справу. 30. Дитина повинна приносити зі школи радість. 31. «Якщо ви володієте знаннями, дайте іншим запалити від них свої світильники», «Я вчитель від Бога. І співпрацівник у Бога» 32. Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво, але найважливішим є любов до дитини. 33. Зробити працю школяра джерелом розумового задоволення і духовної радості. 34. Гра – це величезне світле вікно, крізь яке в духовний світ дитини вливається живлющий потік уявлень, понять про навколишній cвіт. 35. Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості. 36. Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги -для цього треба все життя. 37. "Жити, щоб здорових дітей ростити, успіхам, діям творчим їхнім радіти”. 38. Любов виховується любов’ю, доброта – добротою, життя — життям, найгірше – це втратити віру | |
Переглядів: 858 | Рейтинг: 0.0/0 |
Рекомендуємо інші статті
Всього коментарів: 0 | |