* за проектною потужністю 60 дітей; * 4 учителів; * спортивний зал; * актовий зал; * гарна учбово-методична база; * бібліотека художньої літератури; * відмінна їдальня, добре організоване харчування;
Працюючи над перспективою розвитку школи, ставимо перед собою наступні цілі: організація сучасного освітнього процесу з новими поглядами на позицію учня і новий зміст утворення. Учень - центральна фігура. Роль учителя - вибудувати разом з учнем, знаючи його можливості, його стартовий рівень, зону найближчого розвитку, його особистісну освітню траєкторію, учбово-пізнавальну діяльність; наступність між усіма ступінями навчання на рівні методології, змісти і методики, психологічної комфортності, що припускає зняття всіх стресоутворюючих факторів навчального процесу, створення й у школі, і на уроці атмосфери, що розковує дітей; якість навченості дитини; максимальний орієнтир на творчий початок у навчальній діяльності школяра, придбання їм власного досвіду творчої діяльності.
Працюючи в інноваційному режимі, ми прагнемо до розвитку особистості кожного учня як індивідуальності, створенню єдиного освітнього простору, що дозволяє навчати будь-яку дитину в зоні його найближчого розвитку відповідно до його психолого-фізіологічних особливостей, самоосвіти, самореалізації через створення стійкої мотивації до навчання як життєво важливому виду діяльності, вихованню громадянськості і моральних якостей, розвитку творчого мислення, необхідного для пізнання практичної діяльності, орієнтації в навколишньому світі.