Влащинецька ЗОШ

Info


Вітаю Вас Гість
Для більших можливостей просимо
Зареєструватися
IP адрес : 3.133.87.156

Форма входу

Логін:
Пароль:

Категорії

Освіта [419]
Тестування [25]
Технології [118]
Спорт [11]
Культура [34]

Опитування

Чого у новому році Ви хотіли б найбільше?
Всього відповідей: 942

Статистика

На сайті були




Опитування

Чого у новому році Ви хотіли б найбільше?
Всього відповідей: 942







Опитування

Чого у новому році Ви хотіли б найбільше?
Всього відповідей: 942
Головна » 2008 » Червень » 6 » Правильні відповіді з тестування з зарубіжної літератури
Правильні відповіді з тестування з зарубіжної літератури
Тест із зарубіжної літератури ЗНО-2008
№ і зміст ТЗ
Правильна відпо-відь (ключ)
Відповідність завдань ви-могам програм, підручни-кам, посібникам, затвер-дженим МОНУ, академіч-ним довідковим виданням
1. Який з-поміж перелічених творів починається рядками: «Гнів оспівай, о богине, нащадка Пелея Ахілла згу-бний, що дуже багато ахеям лиха на-коїв…»?
А «Іліада»; Б «Одіссея»; В «Божественна комедія»; Г «Енеїда».
«Іліада»
1) Гомер. Іліада: Пер. Н.Ніщинського.
2) Програма зовнішнього незалежного оцінювання із зарубіжної літератури // Зовнішнє незалежне оці-нювання навчальних до-сягнень випускників зага-льноосвітніх навчальних закладів 2008 року / Схва-лено МОНУ, лист 1/11-8867 від 10.12.2007: Інфо-рмаційні матеріали (далі - ЗНО-2008). – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 68-78.
2. До якого жанру належить твір, ге-рой якого виголосив: «Не думайте, що то з сваволі й гордощів мовчу я, – в грудях серце розривається, коли погляну на оцю ганьбу свою!»?
А епічна поема; Б комедія; В трагедія; Г сонет.
Трагедія
1) Есхіл. Прометей заку-тий: Пер. Бориса Тена.
2) Висоцька Н.Ю. та ін. Зарубіжна література: Підр. для 8 класу. – К.: Навчальна книга, 2004. - С. 17.
3) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
3. Який з-поміж запропонованих по-етичних фрагментів написаний гек-заметром?
А «Так музики ж всякчас і знов! Щоб вірш твій завше був крилатий, щоб душу поривав – шукати нову бла-кить, нову любов»;
Б «Аж моторошно робиться самому, коли згадаю праліс той заклятий, бір непрохідний в мороці страшному! Зі смертю лиш це можна порівняти. Та знову долю я знайшов щасливу, а як – про те ви будете читати»;
В «Шукай людину скрізь: на бідному постої, у закутку нужди, й у пишно-му покої. Одна душа жива за сто Ка-аб дорожча! Чому ж ідеш до них? Шукай душі живої!»
Г «Всяких людей надивився, міста їх і звичаї бачив, в морі ж багато біди і тілом зазнав, і душею, щоб і себе врятувать, і друзів додому вернути».
«Всяких людей надивився, міста їх і звичаї бачив, в морі ж багато біди і тілом за-знав, і душею, щоб і себе вря-тувать, і друзів додому верну-ти».
1) Шалагінов Б. Б. Зару-біжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С. 11.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
4. Визначте рядок, де постійний епі-тет ужито правильно:
велемудрий Оді-ссей
1) Шалагінов Б. Б. За-рубіжна література:
1
2
А шоломосяйний Одіссей; Б прудконогий Одіссей; В велемудрий Одіссей;
Г ніжний Одіссей.
Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С. 14.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
5. Який з-поміж названих персонажів вважається «вічним образом»?
А Харон;
Б Агамемнон; В Ахілл; Г Прометей.
Прометей
1) Літературознавчий сло-вник-довідник: За ред. Р.Т.Гром’яка та ін. – К.: Академія, 1997. – С. 138.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
6. Яка історична подія лягла в основу «Пісні про Роланда»?
А похід іспанців у мавританські зем-лі;
Б похід маврів у іспанські землі;
В похід іспанців у франкські землі;
Г похід франків у іспанські землі.
похід франків у іспанські землі
1) «Пісня про Роланда» // Від античності до класи-цизму: Хрестоматія-посібник для 8 класу: Упор. Ковбасенко Ю. І. та ін. – К.: УАВЗЛ, 2001/2003. – С. 146.
2) Шалагінов Б. Б. Зару-біжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С. 44-45.
3) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
7. Яка з перелічених тем є провідною в «Пісні про Роланда»?
А боротьба за руку і серце чарівної дами; Б боротьба за зачаровані скарби; В боротьба за рідну віру;
Г боротьба проти злих сил природи.
боротьба за рід-ну віру
1) Від античності до кла-сицизму: Хрестоматія-посібник для 8 класу: Упор. Ковбасенко Ю. І. та ін. – К.: УАВЗЛ, 2001/2003. – С. 146, 305.
2) Шалагінов Б. Б. Зару-біжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С. 44-45.
3) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
8. Хто додав епітет «божественна» до первісної назви («Комедія») поеми Данте?
А Мольєр;
Б Боккаччо;
В Шіллер;
Г Вольтер.
Боккаччо
1) Данте Аліг’єрі // Украї-нська літературна енцик-лопедія. – Т.2. – К.: УРЕ, 1990. – С. 15.
2) Шалагінов Б. Б. Зару-біжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С.52.
ЗНО-2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 68-78.
9. Який з-поміж запропонованих по-етичних фрагментів написаний тер-циною?
А «Немов кадило, цвіт димує в ти-шині, і серце скрипки десь тремкоче стоголосне. Меланхолійний вальс та очманіння млосне, як вівтар, небеса високі і смутні»;
Б «І юних, і старих – всіх поглинає час, і невеликий нам дається днів за-
«Я вже стояв під самою горою, коли пантера бистра, розшалі-ла, із шкурою плямистою, ря-бою, мене в мо-єму русі зупи-нила. Прогнать її – було і ду-
1) Шалагінов Б. Б. Зару-біжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С. 52.
2) Від античності до кла-сицизму: Хрестоматія-посібник для 8 класу: Упор. Ковбасенко Ю. І. та ін. – К.: УАВЗЛ, 2001/2003. – С. 228.
3) ЗНО-2008. – К.: УЦО-
3
пас. Ніщо не вічне тут: ми підемо так само, як ті, що вже пішли й що при-йдуть після нас»; В «Я вже стояв під самою горою, ко-ли пантера бистра, розшаліла, із шкурою плямистою, рябою, мене в моєму русі зупинила. Прогнать її – було і думать годі, і далі йти зроби-лося несила»; Г «Несіть мене звідсіль, вагони і фре-гати! Тут обертаються всі людські сльози в твань! Чи правда, що не раз печальний дух Агати говорить: поки-дай світ злочину й страждань? Несіть мене звідсіль, вагони і фрегати!».
мать годі, і далі йти зробилося несила»
ЯО, 2007. – С. 68-78.
10. Кому з перелічених поетів нале-жать ці рядки: «У кого кожний день в запасі півкоржа. У кого свій садок і хата не чужа, хто в рабстві не ро-дивсь і сам рабів не має, у того світ-лий зір і радісна душа»?
А Данте;
Б Вергілій;
В Петрарка; Г Омар Хайям.
Омар Хайям
1) Висоцька Н.Ю. та ін. Зарубіжна література: Підр. для 8 класу. – К.: Навчальна книга, 2004. - С. 62.
2) Від античності до кла-сицизму: Хрестоматія-посібник для 8 класу: Упор. Ковбасенко Ю. І. та ін. – К.: УАВЗЛ, 2001/2003. – С. 220.
3) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
11. Який з-поміж запропонованих поетичних фрагментів належить до жанру рубаї?
А «Скажено хлюпали припливи оке-анські, а я, колись глухий, як мозок дітвори, все за водою плив! І заколот гігантський зняли півострови, прос-тори і вітри»; Б «Відходив день, і всі земні тварини звільняв вечірній присмерк від уто-ми; і тільки я, на всій землі єдиний, вів боротьбу самотнього сіроми з до-рогою, а водночас з журбою, про що й скажу, в правдивості свідомий»; В «В твоєму погляді – і присмерк, і світання, як вечір грозовий, прино-сиш аромат. Німим стає герой з твого причарування, і сміливішає дитина во сто крат»; Г «І юних, і старих – всіх поглинає час, і невеликий нам дається днів за-пас. Ніщо не вічне тут: ми підемо так само, як ті, що вже пішли й що при-йдуть після нас».
«І юних, і старих – всіх поглинає час, і невеликий нам дається днів запас. Ніщо не вічне тут: ми підемо так само, як ті, що вже пішли й що при-йдуть після нас»
1) Висоцька Н.Ю. та ін. Зарубіжна література: Підр. для 8 класу. – К.: Навчальна книга, 2004. - С. 62.
2) Від античності до кла-сицизму: Хрестоматія-посібник для 8 класу: Упор. Ковбасенко Ю. І. та ін. – К.: УАВЗЛ, 2001/2003. – С. 220.
3) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
12. Хто з перелічених героїнь є пер-
Офелія
1) Шекспір В. Гамлет
4
сонажем твору літератури Відро-дження?
А Лорелея;
Б Гретхен;
В Пенелопа;
Г Офелія.
(будь-яке видання).
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
13. Хто з літературних персонажів прагнув у світі «зло знищити, безза-коння скасувати, сваволю впинити, помилки виправити»?
А Роланд; Б Дон Кіхот; В Гамлет; Г Санчо Панса.
Дон Кіхот
1) Сервантес М. Дон Кі-хот. – Ч.І. – Р.2: Пер. М.Лукаша.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
14. По скільки рядків мають строфи, з який складається цей вірш: «Де по-гляд ніжний, де чарівний вид; де по-стать горда, де струнка постава, де мова та бентежна й величава, що за-вдає негідникові встид? Де сміх, що жалить того, хто набрид? Де та душа, що, мов зоря яскрава, висока й гідна владарського права, небесний нам осяяла блакит? Я вами дихаю, для вас палаю, я народивсь для вашого єства, без вас мені нема й не треба раю; як радість відійшла моя жива, в словах надію я плекав безкраю, та вітер по-розвіював слова»?
А 2+3+3+2; Б 4+4+3+3; В 3+3+4+4; Г 4+4+4+2.
4+4+3+3
(сонет)
1) Літературознавчий сло-вник-довідник: За ред. Р.Т.Гром’яка та ін. – К.: Академія, 1997. – С. 648-650.
2) Від античності до кла-сицизму: Хрестоматія-посібник для 8 класу: Упор. Ковбасенко Ю. І. та ін. – К.: УАВЗЛ, 2003. – С. 310.
3) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
15. Кого Гамлет називає “літописця-ми століть”?
А історіографів;
Б акторів;
В королів;
Г могильників.
акторів
1) Шекспір В. Гамлет, дія 2, сцена 2 (будь-яке ви-дання).
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
16. Якому літературному напряму були притаманні: прагнення вразити читача, пишна метафоричність, під-креслена схильність до контрасту й антитези?
А романтизму; Б символізму; В бароко; Г реалізму.
бароко
1) Літературознавчий сло-вник-довідник: За ред. Р.Т.Гром’яка та ін. – К.: Академія, 1997. – С. 138.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 79-80.
2) Шалагінов Б. Б. Зару-біжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С.84.
ЗНО-2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 68-78.
17. Що означає слово “класицизм” у
зразковий
1) Літературознавчий сло-
5
перекладі з латини?
А правильний;
Б гармонійний;
В зразковий;
Г урівноважений.
вник-довідник: За ред. Р.Т.Гром’яка та ін. – К.: Академія, 1997. – С. 353-354.
2) Шалагінов Б. Б. Зару-біжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С.92-93.
3) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
18. Мистецтво якої доби представни-ки класицизму вважали взірцем ху-дожньої досконалості?
А бароко;
Б античності;
В Відродження;
Г Середньовіччя.
античності
1) Літературознавчий сло-вник-довідник: За ред. Р.Т.Гром’яка та ін. – К.: Академія, 1997. – С. 353-354.
2) Шалагінов Б. Б. Зару-біжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С.92-93.
3) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
19. Визначте літературний напрям, представникам якого адресована по-рада: «Сюжет високий ви обрали чи жартливий – уму коритися повинні завжди співи, бо римі з розумом не слід ворогувать. Вона – невільниця і мусить послух мать»?
А реалізм; Б романтизм; В бароко; Г класицизм.
класицизм
1) Літературознавчий сло-вник-довідник: За ред. Р.Т.Гром’яка та ін. – К.: Академія, 1997. – С. 353-354.
2) Шалагінов Б. Б. Зару-біжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С.92-93.
3) Від античності до кла-сицизму: Хрестоматія-посібник для 8 класу: Упор. Ковбасенко Ю. І. та ін. – К.: УАВЗЛ, 2001/2003. – С. 638-644.
4) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
20. У якому рядку перелічені пись-менники доби Просвітництва?
А Шіллер, Гете, Гюго; Б Шіллер, Гете, Мольєр; В Шіллер, Гете, Вольтер; Г Шіллер, Гете, Буало.
Шіллер, Гете, Вольтер
1) Шалагінов Б. Б. Зару-біжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С.102-145.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
21. Герой якого твору виголошує фразу, яка стала крилатою: «Теорія завжди, мій друже, сіра, а древо жиз-ні – золоте»?
А «Фауст»;
Б «Божественна комедія»;
В «Гамлет»;
Г «Пісня про Роланда».
«Фауст»
1) Гете Й.В. Фауст. – Ч. І: Пер. М.Лукаша.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
22. У якому творі літератури ХХ ст. є відлуння образу Мефістофеля з тра-гедії «Фауст»?
«Майстер і Мар-гарита»
1) Булгаков М. Майстер і Маргарита (будь-яке ви-дання).
2) Волощук Є. В. Зарубі-
6
А «Старий і море»;
Б «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»;
В «Чума»;
Г «Майстер і Маргарита».
жна література: Підр. для 11 класу. – К.: Ґенеза, 2004. – С. 243.
3) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
23. Який з-поміж названих персона-жів вважається «вічним образом»?
А Санчо Панса;
Б Гектор;
В Журден;
Г Фауст.
Фауст
1) Літературознавчий сло-вник-довідник: За ред. Р.Т.Гром’яка та ін. – К.: Академія, 1997. – С. 138.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
24. Укажіть рядок із характерною ознакою романтизму:
А широке використання звукопису, навіювання певного настрою; Б суворе дотримання чітких правил і норм; В наявність мотивів світової скорбо-ти; Г відмова від усталених норм, не-стримне експериментаторство.
наявність моти-вів світової ско-рботи
1) Літературознавчий сло-вник-довідник: За ред. Р.Т.Гром’яка та ін. – К.: Академія, 1997. – С. 612-615.
2) Шалагінов Б. Б. Зару-біжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С. 146-150.
3) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
25. Яка характерна риса романтизму втілена у вірші Гейне «Не знаю, що стало зо мною…»?
А наявність байронічного героя;
Б наявність фольклорного персона-жа;
В наявність мотиву романтичного бунту;
Г наявність мотиву самотності.
наявність фоль-клорного персо-нажа
1) Шалагінов Б. Б. Зару-біжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С. 181-182.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
26. Яка з перелічених рис романтиз-му втілена в «Крихітці Цахесі» Гоф-мана?
А наявність головного героя – по-хмурого одинака із загадковим мину-лим;
Б протиставлення двох світів: філіс-терів та ентузіастів;
В провідна роль мотивів національ-ної туги;
Г домінування мотивів світової скор-боти.
протиставлення двох світів: філі-стерів та ентузі-астів
1) Висоцька Н.Ю. та ін. Зарубіжна література: Підр. для 8 класу. – К.: Навчальна книга, 2004. - С. 236.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
27. Визначте автора твору, де є такий портрет-гротеск: «Голова в потвори глибоко запала між плечима, на спині виріс горб, як гарбуз, а зразу ж від грудей звисали тонкі, немов ліщинові палички, ноги, тож весь він був схо-жий на роздвоєну редьку»?
А Байрон; Б Гофман;
Гофман
1) Гофман Е.Т.А. Крихіт-ка Цахес: Пер. С.Сакидона.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
7
В Пушкін; Г Лермонтов.
28. Прочитайте твердження і дайте відповідь на запитання:
1. Письменники-романтики ігнорува-ли національний колорит й орієнту-валися на зразки античного мистецт-ва.
2. Письменники-романтики викорис-товували фольклорні мотиви.
А правильним є перше твердження; Б правильним є друге твердження; В правильними є обидва твердження;Г обидва твердження є неправильни-ми.
правильним є друге тверджен-ня (письменни-ки-романтики використовували фольклорні мо-тиви)
1) Літературознавчий сло-вник-довідник: За ред. Р.Т.Гром’яка та ін. – К.: Академія, 1997. – С. 612-615.
2) Шалагінов Б. Б. Зару-біжна література: Підр. для 9 класу. – К.: Вежа, 2001. – С. 146-150.
3) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
29. Хто є автором цього вірша: «Ве-ликі та німі Гиреїв двір і сад! По ґан-ках, що мели покірних баш тюрбани, через потуги трон і любощів дивани літає сарана, повзе холодний гад. По-вився темний плющ і дикий виноград по вікнах, по стіні подобою альтани; «руїна» – пише тут на мурах гість незнаний, як Валтасарові, на віковіч-ний згад. А в залі ще стоїть окраса мармурова: гарему то фонтан. Сльоза його перлова спадає по сльозі і про-мовля щомить: “О де ви, де тепер, любов, могуття й славо, що мали у віках сіяти величаво? Ганьба! Немає вас, а джерело дзвенить”»?
А Пушкін; Б Лермонтов; В Гейне; Г Міцкевич.
Міцкевич
1) Міцкевич А. Кримські сонети: Пер. М.Рильського.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
30. Укажіть рядок із характерними ознаками реалізму:
А наявність героя – носія однієї до-мінуючої пристрасті; Б порушення всіх норм і правил, ге-рой – самотній бунтівник; В правдоподібне зображення життя людини та суспільства, аналіз законів суспільного розвитку; Г настанова на музичність і нечіт-кість сенсу фрази, широке викорис-тання звукопису, навіювання певного настрою.
правдоподібне зображення життя людини та суспільства, аналіз законів суспільного роз-витку
1) Літературознавчий сло-вник-довідник: За ред. Р.Т.Гром’яка та ін. – К.: Академія, 1997. – С. 584-585.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
31. Що складає основу сюжету повіс-ті “Мертві душі”?
А історія життя шахрая Чичикова;
Б подорож Чичикова російською
шахрайська опе-рація з купівлі “мертвих душ”
1) Гоголь М. Мертві душі (будь-яке видання).
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
8
провінцією;
В знайомство героя з поміщиками, чиновниками;
Г шахрайська операція з купівлі “ме-ртвих душ”.
32. Яким зображує Гобсека Бальзак?
А служником золота і водночас філо-софом, що провидів потаємну суть буржуазного суспільства; Б жалюгідним скнарою, що не вміє дотримувати слова і цінує лише при-бутки; В злим генієм, позбавленим почуття справедливості; Г доброчинцем, який позичає гроші під низькі проценти і цим допомагає клієнтам.
служником зо-лота і водночас філософом, що провидів потає-мну суть буржу-азного суспільс-тва
1) Пронкевич О. М. Зару-біжна література: Підр. для 10 класу. – К.: Зодіак-Еко, 2004. – С. 89-90.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
33. Визначте провідну думку повісті “Гобсек”:
А світом правлять гроші, адже за них можна придбати практично все;
Б влада грошей навіть непересічну людину перетворює на вексель, ав-томат;
В золото приносить владу та доста-ток, тому його накопичення є шля-хом до незалежності;
Г золото є «душею» капіталістичного суспільства.
влада грошей навіть непересі-чну людину пе-ретворює на ве-ксель, автомат
1) Пронкевич О. М. Зару-біжна література: Підр. для 10 класу. – К.: Зодіак-Еко, 2004. – С. 86-87, 89-90.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
34. Що є головною причиною злочи-ну Родіона Раскольникова?
А прагнення до збагачення шляхом привласнення майна старої лихварки;Б задоволення почуття помсти за злиденне життя та постійні прини-ження; В намагання перешкодити шлюбу «за розрахунком» сестри Дуні з Лужи-ним, якого вона не кохала; Г спроба перевірити теорію на прак-тиці.
спроба переві-рити теорію на практиці
1) Пронкевич О. М. Зару-біжна література: Підр. для 10 класу. – К.: Зодіак-Еко, 2004. – С. 175-176.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
35. У якому творі висловлено думку: «Розкрити себе і втаїти митця – цього прагне мистецтво»?
А «Анна Кареніна»; Б «Війна і мир»; В «Злочин і кара»; Г «Портрет Доріана Грея».
«Портрет Доріа-на Грея»
1) Уайльд О. Портрет До-ріана Грея.: Пер. Р.Доценка.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
36. Хто є автором рядків: «О Капітан! мій Капітан! Позаду путь трудна, всі бурі корабель здолав, і слава нам лу-на»?
А Рембо;
Вітмен
1) Вітмен В. О Капітан…: Пер. М.Стріхи.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
9
Б Вітмен; В Рільке; Г Бодлер.
37. Хто є автором рядків: «Я блиска-вицями роздерте небо знаю, прибої, течії, смеркання голубі, світанки, збуджені, мов голубині зграї, і те, що може лиш примаритись тобі»?
А Бодлер; Б Верлен; В Рембо; Г Вітмен.
Рембо
1) Рембо А. П’яний кора-бель: Пер. В.Ткаченка.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
38. Хто з поетів ХХ століття є авто-ром вірша, що починається словами: «Ось дерево звелось. О виростання! О спів Орфея! Співу повен слух. І змовкло все, та плине крізь мовчання новий початок, знак новий і рух…»?
А Блок; Б Ахматова; В Рільке; Г Пастернак.
Рільке
1) Рільке Р.М. Сонети до Орфея: Пер. М.Бажана.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
39. Що символізує червоний колір у фіналі вірша Аполлінера «Зарізана голубка й водограй»: «…Олеандри всі в крові і сонце ранене в траві на багрянистім горизонті»?
А схильність поета до розгляду еко-логічних проблем;
Б захоплення поета імпресіоністич-ним живописом;
В співчуття поета до жертв кривавої війни;
Г поетизацію краси природи шляхом оспівування палахкотіння заходу со-нця.
співчуття поета до жертв крива-вої війни
1) Волощук Є. В. Зарубі-жна література: Підр. для 11 класу. – К.: Ґенеза, 2005. – С. 98-101.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
40. Що вважає М.Булгаков найгір-шою людською вадою, зображуючи єршалаїмський світ?
А брехня;
Б підлість;
В боягузтво;
Г жадібність.
боягузтво
1) Волощук Є. В. Зарубі-жна література: Підр. для 11 класу. – К.: Ґенеза, 2004. – С. 244-246.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
41. Епіграфом до якого твору став вислів Даніеля Дефо: «Якщо вільно зобразити ув’язнення через інше ув’язнення, то й вільно зобразити будь-який реально існуючий предмет через щось зовсім неіснуюче»?
А «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»; Б «Старий і море»; В «Перевтілення»;
«Чума»
1) Камю А. Чума (будь-яке видання).
ЗНО-2008. – К.: УЦОЯО, 2007. – С. 68-78.
10
Г «Чума».
42. Від твору якої літератури похо-дить назва оповідання Белля «Подо-рожній, коли ти прийдеш у Спа…»?
А давньоримської;
Б давньогрецької;
В персько-таджицької;
Г іспанської.
давньогрецької
1) Волощук Є. В. Зарубі-жна література: Підр. для 11 класу. – К.: Ґенеза, 2004. – С.297-300.
2) Ковбасенко Ю.І., Ков-басенко Л.В. Зарубіжна література: Підр. для 7 класу. – К.: Грамота, 2007. – С. 273.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
43. Хто з героїв літератури ХХ ст. каже: «Людина створена не для пора-зки…, людину можна знищити, а здолати не можна»?
А Ріє; Б Сантьяго; В Рамбер; Г безіменний герой «Подорожньо-го…».
Сантьяго
1) Хемінгуей Е. Старий і море: Пер. В.Митрофанова.
2) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
44. У якому рядку перелічені пись-менники-постмодерністи?
А Павич, Еко, Хемінгуей; Б Павич, Еко, Зюскінд; В Павич, Еко, Камю; Г Павич, Еко, Кафка.
Павич, Еко, Зю-скінд
1) Від авангарду до пост-модернізму: Посібник-хрестоматія із зарубіжної літератури для 11 класу середніх навчальних за-кладів з українською мо-вою навчання (2-ге ви-дання, виправлене і допо-внене) / Упор. Ковбасенко Ю. І. та ін. – К.: Грамота, 2006.
2) Волощук Є. В. Зарубіжна література: Підр. для 11 класу. – К.: Ґенеза, 2004.
3) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78
45. Хто здійснив повний переклад поем «Іліада» і «Одіссея» українсь-кою мовою?
А Микола Лукаш;
Б Григорій Кочур;
В Леонід Первомайський;
Г Борис Тен.
Борис Тен
1) Програма ЗНО-2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
46. Установіть відповідність між письменниками та літературними жанрами, у яких вони досягли найбі-льших успіхів:
1 Петрарка;
2 Сервантес;
3 Мольєр;
4 Вергілій.
А комедія;
Б роман;
В трагедія;
Г сонет;
Д епічна поема.
Петрарка - со-нет;
Сервантес - ро-ман;
Мольєр - коме-дія;
Вергілій - епічна поема
1) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
2) Програма ЗНО-2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
11
47. Установіть відповідність між пер-сонажем і твором, де він діє:
1 Вагнер;
2 Гектор;
3 Лоре-лея;
4 Данте.
А «Божественна коме-дія»;
Б «Не знаю, що стало зо мною…»;
В «Фауст»;
Г «Малюк Цахес»;
Д «Іліада».
Вагнер - «Фа-уст»;
Гектор - «Іліа-да»;
Лорелея - «Не знаю, що стало зо мною…»;
Данте - «Божес-твенна комедія»
1) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
2) Програма ЗНО-2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
48. Установіть відповідність між лі-тературними творами та національ-ними літературами, до яких вони на-лежать:
1 «Подорожній, ко-ли ти прийдеш у Спа…»;
2 «Злочин і кара»;
3 «Альбатрос»;
4 «Старий і море».
А французь-ка; Б російська; В італійська;Г німецька; Д американ-ська.
«Подорожній…» - німецька;
«Злочин і кара» - російська;
«Альбатрос» - французька;
«Старий і море» - американська
1) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
2) Програма ЗНО-2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
49. Установіть відповідність між жа-нром і назвою твору:
1 трагедія;
2 комедія;
3 сонет;
4 епічна поема.
А «Міщанин-шляхтич»; Б «Фауст»;
В «Як не любов, то що це бути може…»; Г «Малюк Цахес»; Д «Пісня про Ролан-да».
трагедія – «Фа-уст»;
комедія – «Мі-щанин-шляхтич»;
сонет – «Як не любов…»;
епічна поема – «Пісня про Ро-ланда»
1) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
2) Програма ЗНО-2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
50. Установіть відповідність між ти-пом літературного героя та літерату-рним напрямом (добою):
1 носій однієї доміну-ючої пристрасті, риси характеру;
2 незвичайна особис-тість, одинак зі страд-ницькою душею;
3 типовий представ-ник певного суспіль-ного прошарку, конк-ретної епохи;
А Просві-тництво;
Б реалізм;
В роман-тизм;
Г класи-цизм;
Д бароко.
носій однієї до-мінуючої при-страсті, риси ха-рактеру – класи-цизм;
незвичайна осо-бистість, одинак зі страдницькою душею – роман-тизм;
типовий пред-ставник певного суспільного прошарку – реа-
1) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
2) Програма ЗНО-2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
12
4 природна людина, вихована за законами розуму та природи.
лізм;
природна люди-на, вихована за законами розуму та природи – Просвітництво
51. Установіть відповідність між по-етичними фрагментами та їх автора-ми:
1 «Природа – храм жи-вий, де символів ліси спостерігають нас і наші всі маршрути»;
2 «Себе я оспівую – просту, окрему особу, проте вживаю слово “Демократичність” і термін “Людський за-гал”»;
3 «Так музики ж всяк-час і знов! Щоб вірш твій завше був крила-тий, щоб душу поривав – шукати нову блакить, нову любов»;
4 «А чорне, біле Е, че-рвоне І, зелене У, синє О – про вас я нині б розповів: А – чорних мух корсет, довкола смітників кружляння їх прудке, дзижчання то-роплене».
А Рільке;
Б Бодлер;
В Рембо;
Г Вітмен;
Д Вер-лен.
«Природа – храм живий…» - Бод-лер;
«Себе я оспі-вую…» - Віт-мен;
«Так музики ж всякчас і знов…» - Вер-лен;
«А чорне, біле Е…» - Рембо
1) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
2) Програма ЗНО-2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
52. Установіть відповідність між на-звами віршів і прізвищами поетів:
1 «Визначення поезії»;
2 “Довкола жо-втий вечір ліг”;
3 «Весно, весно, без меж і без краю...»;
4 «А ви змогли б?».
А Блок; Б Маяковський;
В Ахматова; Г Пастернак; Д Рільке.
«Визначення по-езії» - Пастер-нак;
“Довкола жов-тий вечір ліг” – Ахматова;
«Весно, вес-но…» - Блок;
«А ви змогли б?» - Маяковсь-кий
1) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
2) Програма ЗНО-2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
53. Установіть відповідність між пер-сонажем і автором твору:
1 Рамбер; 2 Сантьяго; 3 Пікерінг; 4 Берліоз.
А Белль; Б Шоу; В Булгаков; Г Камю; Д Хемінгуей.
Рамбер – Камю; Сантьяго – Хе-мінгуей;
Пікерінг – Шоу;
Берліоз-Булгаков
1) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
2) Програма ЗНО-2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
54. Установіть відповідність між тво-ром і його жанром:
«Прометей при-кутий» - траге-
1) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
13
1 «Прометей при-кутий»;
2 «Пігмаліон»;
3 «Собор Паризь-кої Богоматері»;
4 «Іліада».
А епічна по-ема;
Б історичний роман;
В комедія;
Г трагедія;
Д сонет.
дія;
«Пігмаліон» - комедія;
«Собор Паризь-кої Богоматері» - історичний ро-ман;
«Іліада» - епічна поема
2) Програма ЗНО-2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
55. Установіть відповідність між пер-сонажами та авторами творів:
1 Ріє;
2 Еней;
3 Ієшуа;
4 Раскольников.
А Вергілій; Б Достоєвсь-кий; В Верлен; Г Камю; Д Булгаков.
Ріє – Камю;
Еней – Вергілій;
Ієшуа – Булга-ков;
Раскольников - Достоєвський
1) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
2) Програма ЗНО-2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
56. Установіть послідовність виник-нення літературних напрямів:
А експресіонізм;
Б класицизм;
В екзистенціалізм;
Г романтизм.
Класицизм; ро-мантизм; екс-пресіонізм; ек-зистенціалізм
1) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
2) Програма ЗНО-2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
57. Установіть послідовність напи-сання творів:
А «Собор Паризької Богоматері»;
Б «Дон Кіхот»;
В «Іліада»;
Г «Анна Кареніна».
«Іліада»;
«Дон Кіхот»; «Собор Паризь-кої Богоматері»;
«Анна Карені-на».
1) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
2) Програма ЗНО-2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
58. Установіть послідовність напи-сання творів, де діють такі герої:
А Рамбер; Б Сібіл Вейн; В Журден; Г Олів’єр.
Олів’єр;
Журден;
Сібіл Вейн;
Рамбер
1) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
2) Програма ЗНО-2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
59. Установіть послідовність відвідин Чичиковим поміщиків:
А Плюшкін;
Б Манілов; В Собакевич; Г Коробочка.
Манілов; Коробочка;
Собакевич; Плюшкін
1) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
2) Програма ЗНО-2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).
60. Установіть послідовність напи-сання творів, що починаються таки-
«Шукай людину скрізь…» (Омар
1) ЗНО-2008. – К.: УЦО-ЯО, 2007. – С. 68-78.
14
ми рядками:
А «Стомившися, вже смерті я бла-гаю…»;
Б «Шукай людину скрізь: на бідному постої, у закутку нужди, й у пишно-му покої…»; В «Під мостом Мірабо струмує Сена так і любов біжить у тебе в мене жу-рба і втіха крутнява шалена…»;
Г «Найперше – музика у слові! Бери ж із розмірів такий, що плине, млис-тий і легкий, а не тяжить, немов за-кови…».
Хайям);
«Стомившися, вже смерті я благаю…» (В.Шекспір);
«Найперше – музика у сло-ві!..» (П.Верлен);
«Під мостом Мірабо струмує Сена…» (Гійом Аполлінер).
2) Програма ЗНО-2008 із зарубіжної літератури (testportal.com.ua).

Категорія: Тестування | Переглядів: 3143 | Додав: Admin | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]