Правильні відповіді тестування з основ економіки |
Правильні відповіді на завдання тесту з основ економіки 2008 року 1. Зміст завдання: Укажіть характеристику людських потреб Правильна відповідь: Безмежність Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.5. Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів / За ред. І.Ф.Радіонової - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007. - С.27. 2. Зміст завдання: Визначте, що не є засобами праці Правильна відповідь: Сировина, матеріали Відповідність програмі: Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів / За ред. І.Ф.Радіонової - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007.- С.37. 3. Зміст завдання: Укажіть, у чому полягає сутність роздержавлення Правильна відповідь: Ліквідація монополії держави на власність Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004.- С.63. 4. Зміст завдання: На рисунку зображено криву байдужості споживача N. Визначте, споживанню якого продукту він віддає перевагу. Правильна відповідь: Чай Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.99. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006.- С.35. 5. Зміст завдання: Укажіть найбільш поширений спосіб конкурентної боротьби на ринку монополістичної конкуренції. Правильна відповідь: Нецінова конкуренція Відповідність програмі: Економіка: Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів / В. Г. Мельничук, Г.О.Ковальчук, В.О.Огнев'юк) - К.: Навчальна книга, 2005. - С.55-56. Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.153. 6. Зміст завдання: Визначте, як змінилася процентна ставка в поточному році порівняно з попереднім, коли відомо, що в поточному році на акцію номіналом 100 грошових одиниць було виплачено дивіденди на 20% вищі, ніж у попередньому році. Курс акції за цей період збільшився на 100% . Правильна відповідь: Зменшилася на 40%. Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004.- С.242. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006. - С.86. 7. Зміст завдання: Укажіть, що є елементом організаційно-технічної інфраструктури ринку. Правильна відповідь: Товарні біржі та аукціони Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.174. 8. Зміст завдання: Визначте, за яких обставин гроші виконують функцію міри вартості Правильна відповідь: Покупець і продавець торгуються на ринку Відповідність програмі: Економіка: Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів / В. Г. Мельничук, Г.О.Ковальчук, В.О.Огнев'юк) - К.: Навчальна книга, 2005. - С.67. Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.77. 9. Зміст завдання: Визначте, що не буде враховано в процесі обчислення валового внутрішньогопродукту (ВВП). Правильна відповідь: Виграш 1000 грн у лотерею Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.261-262. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006. - С.96-98. 10. Зміст завдання: Визначте рівень циклічного безробіття в умовній країні, потенційний ВВП якої становить 100 млрд грошових одиниць, фактичний ВВП дорівнює 95 млрд грошових одиниць, коефіцієнт Оукена становить 2,5. Правильна відповідь: 2% Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004.- С.286. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006. - С.106. 11. Зміст завдання: Укажіть, що характеризує стагфляцію. Правильна відповідь: Одночасне зростання інфляції та безробіття. Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004.- С.279. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006.- С.104. 12. Зміст завдання: Укажіть, яким було оподаткування доходів фізичних осіб в Україні в 2007 р. Правильна відповідь: Пропорційне Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004.- С.207. Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. І.Ф.Радіонова) - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007. - С.277. 13. Зміст завдання: Укажіть, які дійові особи ринкової економіки представлено в моделі кругообігу економічної діяльності. Правильна відповідь: Домогосподарства, підприємства Відповідність програмі: Економіка: Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів / В. Г. Мельничук, Г.О.Ковальчук, В.О.Огнев'юк) - К.: Навчальна книга, 2005. - С.91. Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. І.Ф.Радіонова) - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007. - С.66. 14. Зміст завдання: Визначте нетарифний торговельний бар'єр. Правильна відповідь: Ліцензування Відповідність програмі: Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. І.Ф.Радіонова) - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007. - С.317 15. Зміст завдання: Визначте, на якому з графіків часткової ринкової рівноваги правильно відображено зміни, що відбулися на ринку яблук у короткотерміновому періоді за умови підвищення ціни груш. Правильна відповідь: Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.132-135. Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. І.Ф.Радіонова) - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007.- С.94-95. 16. Зміст завдання: Визначте, за якої умови може збільшитися виручка фірми, яка зменшить пропозицію товару. Правильна відповідь: Попит нееластичний за ціною Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004.- С.112-113. 17. Зміст завдання: Визначте організаційно-економічну форму підприємства, коли відомо, що кілька його учасників несуть повну відповідальність за зобов'язаннями цього підприємства всім своїм майном. Для решти учасників ризик збитків обмежується лише внеском у майно товариства. Правильна відповідь: Командитне товариство Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004.- С.147. 18. Зміст завдання: Укажіть, що відбудеться, коли чисельність споживачів суспільного блага збільшиться на одного. Правильна відповідь: Це суспільне благо буде так само доступним для інших споживачів Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.186. Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. І.Ф.Радіонова) - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007.- С.228. 19. Зміст завдання: Яку кількість продукції буде продано на ринку після введення державної дотації виробникам у розмірі 100 грн на одиницю продукції, якщо криву попиту на цю продукцію задано функцією QD = 2220 - 3Р, а криву пропозиції - функцією QS = 3Р -300. Правильна відповідь: 1110 Відповідність програмі: Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006.- С.66. 20. Зміст завдання: Укажіть, що відбувається в період циклічного спаду. Правильна відповідь: Зменшення фактичного ВВП. Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.267. Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. І.Ф.Радіонова) - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007.- С.213-214. 21. Зміст завдання: Визначте, які заходи фіскальної політики найбільше сприяють зменшенню бюджетного дефіциту. Правильна відповідь: Збільшення податкових надходжень і зменшення трансфертів Відповідність програмі: Економіка: Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів / В. Г. Мельничук, Г.О.Ковальчук, В.О.Огнев'юк) - К.: Навчальна книга, 2005.- С.222. Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. І.Ф.Радіонова) - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007.- С.280. 22. Зміст завдання: На якому етапі розвитку міжнародної валютної системи купівлю-продаж золота здійснювали лише центральні банки за фіксованою ціною 35 доларів за унцію. Правильна відповідь: Система золотовалютного стандарту Відповідність програмі: Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. І.Ф.Радіонова) - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007.- С.328. 23. Зміст завдання: Укажіть, чому сприятиме запровадження в країні протекціоністського мита. Правильна відповідь: Виграшу національних виробників і програшу національних споживачів Відповідність програмі: Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. І.Ф.Радіонова) - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007.- С.316. 24. Зміст завдання: Визначте умову збільшення альтернативної вартості залізничного квитка. Правильна відповідь: Зниження ціни авіаквитків Відповідність програмі: Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. І.Ф.Радіонова) - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007. - С.53. 25. Зміст завдання: Визначте, до складу яких ресурсів входять капітальні ресурси: Правильна відповідь: Виробничих Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.19. Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. І.Ф.Радіонова) - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007. - С.42-43. 26. Зміст завдання: Визначте країну, яка має порівняльну перевагу у виробництві товару А, коли відомо, що в країні Сандії кожний робітник за годину може виробити 13 одиниць товару А або 19 одиниць товару Б, а в країні Ландії кожний робітник за годину може виробити 5 одиниць товару А або 4 одиниці товару Б. Правильна відповідь: Ландія Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С. 295. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006. - С.125. 27. Зміст завдання: Як зміниться рівень безробіття, коли лікар, який працює в районній лікарні, вийде на пенсію. Інші умови залишилися незмінними. Правильна відповідь: Збільшиться Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004.- С.285. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006.- С. 101. 28. Зміст завдання: Визначте суму грошей, яку Центральний банк умовної країни вилучив з обігу протягом року, якщо сумарна вартість проданих за рік товарів і послуг становила 600 млрд грошових одиниць, середня швидкість обігу грошей дорівнювала 8. Грошова маса на початок року становила 80 млрд грошових одиниць. Правильна відповідь: 5 млрд грошових одиниць Відповідність програмі: Економіка: Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів / В. Г. Мельничук, Г.О.Ковальчук, В.О.Огнев'юк) - К.: Навчальна книга, 2005. - С.247. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006. - С.85 29. Зміст завдання: На скільки збільшиться кількість безробітних, якщо держава встановить мінімальну ставку заробітної плату в розмірі 30 грошових одиниць. Криву ринкового попиту на працю задано функцією LD = 50 - W, ринкової пропозиції праці: LS = 2W - 25, де L - чисельність робочої сили (тис. осіб), W - денна ставка заробітної плати (грошові одиниці). Правильна відповідь: 15 тис. осіб Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.228. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006. - С.59 30. Зміст завдання: Яке рішення повинна прийняти конкурентна фірма, що виробляє обсяг продукції, за якого ціна дорівнює 12 грошових одиниць, а граничні витрати становлять 8 грошових одиниць. Правильна відповідь: Збільшити обсяг виробництва Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004.- С.169. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006. - С.74. 31. Зміст завдання: Визначте, до чого призведе підвищення ціни енергоносіїв у економіці, яка наближається до повної зайнятості. Інші умови залишилися незмінними. Правильна відповідь: Загальний рівень цін і рівень безробіття підвищаться Відповідність програмі: Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. І.Ф.Радіонова) - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007. - С.209-211. 32. Зміст завдання: Визначте зміну пропозиції грошей, якщо Центральний банк продасть облігації внутрішньої державної позики на суму 20 000 грошових одиниць. Правильна відповідь: Зменшиться на 20 000 грошових одиниць Відповідність програмі: Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. І.Ф.Радіонова) - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007. - С.297-299. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006- С.115. 33. Зміст завдання: Визначте стан державного бюджету умовної країни, в якій витрати на оборону становлять 280 млн доларів, утримання державного апарату - 75 млн доларів, освіту та науку - 100 млн доларів, виплату соціальної допомоги - 50 млн доларів, виплату процентів на державні облігації - 20 млн доларів. При цьому прибуток державних підприємств дорівнює 20 млн доларів, податок на прибуток фірм -185 млн доларів, податки з продажу становлять 170 млн доларів, акцизи -15 млн доларів, внески на соціальне забезпечення - 200 млн доларів. Правильна відповідь: Профіцит = 65 млн доларів Відповідність програмі: Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. І.Ф.Радіонова) - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007. - С.280-282. 34. Зміст завдання: Визначте правильне твердження. Правильна відповідь: Ефект Гіффена виникає, коли підвищення ціни товару призводить до збільшення обсягу попиту на нього Відповідність програмі: Економіка: Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів / В. Г. Мельничук, Г.О.Ковальчук, В.О.Огнев'юк) - К.: Навчальна книга, 2005. - С.47. Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.107. 35. Зміст завдання: Установіть відповідність між формалізацією економічних законів та їхніми назвами Правильна відповідь: МUx/Рx = МUy/Ру - закон максимізації корисності споживача; - закон Оукена; MR = MC - закон максимізації прибутку фірми; MPL/W =MPK/i - закон оптимальної комбінації ресурсів. Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.97, 286,169,227. Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. І.Ф.Радіонова) - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007. - С. 34, 59, 258. . 36. Зміст завдання: Установіть відповідність між економічними показниками та їхніми значеннями, якщо початкові криві попиту та пропозиції товару задано функціями: QD = 8 - Р; QS = Р - 1. Через деякий час попит на цей товар зменшився на 25%, а пропозиція залишилася незмінною. Правильна відповідь: Рівноважна ціна до зменшення попиту - 4,5; Рівноважний обсяг до зменшення попиту - 3,5; Рівноважна ціна після зменшення попиту - 4; Рівноважний обсяг після зменшення попиту - 3. Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004.-С.132-135. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006. - С.62-63. 37. Зміст завдання: На рисунку подано графіки витрат фірми, що діє на ринку досконалої конкуренції. Установіть відповідність між економічними показниками та їхніми числовими значеннями. Правильна відповідь: Ціна, за якої фірма буде отримувати нульовий економічний прибуток: Р = 90; Ціна, за якої фірма прийме рішення про зупинення виробництва: P<60; Ціна, за якої фірма матиме економічний прибуток: P>90; Ціна, за якої фірма мінімізуватиме збитки: 60≤P<90 Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.167-168. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006. - С.50-51. 38. Зміст завдання: Установіть відповідність між інструментами монетарної і фіскальної політики та прикладами їхнього застосування. Правильна відповідь: Операції на відкритому ринку цінних паперів - продаж Центральним банком облігацій внутрішньої державної позики на суму 100 тис. грошових одиниць; Зміна норми обов'язкових банківських резервів - зменшення частки коштів, які не можуть бути надані в кредит комерційними банками, з 10 до 8%; Зміна облікової процентної ставки - підвищення процентної ставки, за якою Центральний банк надає кредити комерційним банкам, з 7 до 8%; Зміна трансфертів - збільшення на 10% допомоги в зв'язку з безробіттям. Відповідність програмі: Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. І.Ф.Радіонова) - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007. - С.273-302. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006.- С.114-115. 39. Зміст завдання: На рисунку подано графік взаємодії попиту та пропозиції на ринку автомобілів за умов закритої та відкритої малої економіки. Установіть відповідність між економічними показниками та їхніми числовими значеннями. Правильна відповідь: Кількість автомобілів, реалізованих на внутрішньому ринку в закритій економіці - 110; Обсяг імпорту автомобілів у відкритій економіці - 90; Кількість автомобілів, реалізованих на внутрішньому ринку у відкритій економіці - 160; Обсяг пропозиції національних виробників за ціною світового ринку - 70. Відповідність програмі: Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. І.Ф.Радіонова) - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007. -С.316. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006. - C.131. 40. Зміст завдання: Використовуючи подані в таблиці дані обчисліть максимальну кількість робітників, яких може найняти фірма. Зважте на те, що кількість робітників - це єдиний змінний фактор виробництва. Ціна одиниці продукції фірми - 20 грошових одиниць. Держава встановила мінімальну заробітну плату в розмірі 520 грошових одиниць. Кількість робітників 1 2 3 4 5 6 Обсяг випуску 40 78 104 124 138 148 Правильна відповідь: 3 робітників Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.227. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006. - C.54. 41. Зміст завдання: Обчисліть максимальну кількість сарафанів, яку можуть пошити працівники швейної фабрики, які виготовляють 100 блузок, коли відомо, що на пошив цих виробів використано 900 м ситцю. При цьому на пошив одного сарафана витра-чається 3 м ситцю, а його альтернативна вартість дорівнює 2 блузкам. Правильна відповідь: 250 сарафанів Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004.- С.32-33. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006. - C.12. 42. Зміст завдання: На скільки відсотків зросте продуктивність праці на фірмі, яка виробляє 1300 одиниць продукції за чисельності робітників 100 осіб, якщо встановлення сучасного автоматизова-ного устаткування дозволить збільшити виробництво цієї продукції на 1200 одиниць, а чисельність робітників збільшиться на 25%. Відповідь округліть до цілих. Правильна відповідь: 54% Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004.- С.67-68. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006. - C. 11. 43. Зміст завдання: Обчисліть у гривнях величину граничних витрат (МС) фірми, яка виробляє 10 одиниць продукції, коли відомо, що криву середніх витрат цієї фірми задано функцією ATC = 5 + 2Q. Правильна відповідь: 45 гривень Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.165. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006. - C.50 -51. 44. Зміст завдання: Обчисліть у гривнях суму, сплачену покупцем за телевізор, придбаний у кредит. Ціна телевізора становить 950 грошових одиниць. Термін погашення кредиту - 1 рік. Перший внесок дорівнював 150 грошових одиниць, решту суми кредиту необхідно погашати рівними частинами в кінці кожного кварталу. Кредитна ставка дорівнює 12% річних, проценти за кредит нараховуються і сплачуються щоквартально. Правильна відповідь: 1010 гривень Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.250 -253. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006. - C.87. 45. Зміст завдання: Обчисліть у грошових одиницях зміну реального ВВП умовної країни, коли відомо, що протягом двох років обсяг номінального ВВП збільшився з 250 млрд грошових одиниць до 280 млрд грошових одиниць. Дефлятор ВВП за цей період підвищився зі 125 до 140% . Правильна відповідь: 0 грошових одиниць. Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.260. Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. І.Ф.Радіонова) - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007. - C. 239. 46. Зміст завдання: Розрахуйте фактичний рівень безробіття, коли відомо, що загальна чисельність населення умовної країни становить 200 млн осіб; чисельність зайнятих - 112 млн осіб; чисельність населення працездатного віку - 160 млн осіб, фрикційне безробіття - 6 млн осіб; структурне безробіття - 2 млн осіб; циклічне безробіття - 5 млн осіб. Правильна відповідь: 10,4 % Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.282-285. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006. - C. 106. 47. Зміст завдання: Скільки одиниць продукції виробила та продала конкурентна фірма, залежність загальних витрат (ТС) якої від величини випуску (Q) задано функцією ТС= 15Q2+10Q + 4335. Фірма прагнула отримати максимальний прибуток, однак не отримала прибутку взагалі, хоч і не мала збитків. Середні загальні витрати фірми (АТС) становлять 520 гривень. Правильна відповідь: 17 гривень Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.165. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006. - C. 50-52. 48. Зміст завдання: На скільки відсотків збільшився за три роки реальний дохід на акцію, якщо відомо, що дивіденди за цей період збільшились у 6,72 рази. Загальний рівень цін за перший рік підвищився на 40%, за другий рік - знизився на 20% , за третій рік - знизився на 40% . Правильна відповідь: 900 % Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.230. Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. І.Ф.Радіонова) - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007. - С.128. 49. Зміст завдання: Обчисліть коефіцієнт Оукена для країни з чисельністю населення 275 млн осіб. Відомо, що чисельність працездатного населення у цій країні становить 250 млн осіб, зайнятих - 175 млн осіб, фрикційних безробітних - 9 млн осіб, структурних безробітних - 6 млн осіб, циклічних безробітних - 10 млн осіб. Фактичний ВВП цієї країни становить 1770 млрд грошових одиниць, а потенційний ВВП 2000 млрд грошових одиниць. Правильна відповідь: 2,3 Відповідність програмі: Моя економіка. Підручник для учнів 8-9, 10 класів /Л.М.Кириленко, Л.П.Крупська, І.М.Пархоменко, І.Є.Тимченко.- К.: "А.П.Н.", 2004. - С.286. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / За ред. Тимченко І.Є.- Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2006.- С.106. 50. Зміст завдання: Обчисліть курс американського долара щодо фунта стерлінгів на кінець 1998 р., зважаючи на те, що зміна валютного курсу визначається виключно темпами інфляції. Курс американського долара щодо англійського фунта стерлінгів у кінці 1997р. становив 1,6 доларів за 1 фунт стерлінгів, в 1998 р. темп інфляції у США дорівнював 10,25% , у Великій Британії - 5% Правильна відповідь: 1,68 долара за 1 фунт стерлінгів. Відповідність програмі: Загальна економіка: Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. І.Ф.Радіонова) - Кам'янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007. - С.335. | |
|
Рекомендуємо інші новини
Всього коментарів: 0 | |