Влащинецька ЗОШ

Info


Вітаю Вас Гість
Для більших можливостей просимо
Зареєструватися
IP адрес : 18.224.39.32

Форма входу

Логін:
Пароль:

Категорії

Освіта [419]
Тестування [25]
Технології [118]
Спорт [11]
Культура [34]

Опитування

Професія вчителя престижна у наш час
Всього відповідей: 494

Статистика

На сайті були




Опитування

Професія вчителя престижна у наш час
Всього відповідей: 494







Опитування

Професія вчителя престижна у наш час
Всього відповідей: 494
Головна » 2008 » Травень » 29 » Правильні відповіді з біології ( тестування)
Правильні відповіді з біології ( тестування)
Тест з біології зовнішнього незалежного оцінювання 2008 №п/п Зміст завдання Правильна відповідь Відповідність підручникам
1. Укажіть, на якому рівні організації живої матерії здійснюється кругообіг речовин між біотичною та абіотичною частинами природної системи: біогеоценотичному Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004 ст. 7-8 Данилова О.В., Шабанов Д.А., Брайон О.В., Данилов С.А., Біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −Х.: Торсінг, 2001 ст. 24
2. Укажіть хімічний елемент, йони якого стимулюють дію ферментів: Магній Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004 ст. 13-14
3. Укажіть, за рахунок яких зв’язків стабілізується вторинна структура білка: водневих Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004 ст. 23-24 Данилова О.В., Шабанов Д.А., Брайон О.В., Данилов С.А., Біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −Х.: Торсінг, 2001 ст.70
4. Укажіть, до якого класу органічних сполук належать целюлоза і глікоген: полісахариди Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004 ст.19 Данилова О.В., Шабанов Д.А., Брайон О.В., Данилов С.А., Біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −Х.: Торсінг, 2001 § 9
5. Визначте кількість гуанінових нуклеотидів у молекулі ДНК, якщо кількість тимінових нуклеотидів становить 42 % від загальної кількості: 8 % Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004 ст.33-34 Данилова О.В., Шабанов Д.А., Брайон О.В., Данилов С.А., Біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −Х.: Торсінг, 2001 ст.81

6. Визначте, який процес називають плазмолізом: Відокремлення цитоплазми від клітинної стінки внаслідок того, що концентрація солей за межами клітини висока, з неї витікає вода. Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004 ст. 61-62 Данилова О.В., Шабанов Д.А., Брайон О.В., Данилов С.А., Біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −Х.: Торсінг, 2001 ст.132

7. Вкажіть надмембранну структуру рослинної клітини: клітинна стінка Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004 ст. 61 Данилова О.В., Шабанов Д.А., Брайон О.В., Данилов С.А., Біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −Х.: Торсінг, 2001 § 16

8. Визначте функцію глікокаліксу: сприйняття подразнень Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004 ст. 62 Данилова О.В., Шабанов Д.А., Брайон О.В., Данилов С.А., Біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −Х.: Торсінг, 2001 ст.116

9. Визначте, яка з органічних кислот є продуктом процесу гліколізу: піровиноградна Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004 ст. 105 Данилова О.В., Шабанов Д.А., Брайон О.В., Данилов С.А., Біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −Х.: Торсінг, 2001 ст.58-59

10. Визначте, яка кількість хромосом і молекул ДНК буде в кожній дочірній клітині після мітозу, якщо перед поділом клітина мала 24 хромосоми та 48 молекул ДНК: 24 хромосоми та 24 молекули ДНК Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004 ст. 79-81 Данилова О.В., Шабанов Д.А., Брайон О.В., Данилов С.А., Біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −Х.: Торсінг, 2001 ст.160-162

11. Визначте, який процес відбувається на внутрішній мембрані мітохондрій:синтез АТФ Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004 ст. 70 Данилова О.В., Шабанов Д.А., Брайон О.В., Данилов С.А., Біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −Х.: Торсінг, 2001 § 21

12. Укажіть, яку форму мають тилакоїди хлоропластів: сплющені мішечки Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004 ст.71 Данилова О.В., Шабанов Д.А., Брайон О.В., Данилов С.А., Біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −Х.: Торсінг, 2001 ст.154

13. Визначте речовину, що входить до складу оболонки простих вірусів: Білок Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004 ст.86 Данилова О.В., Шабанов Д.А., Брайон О.В., Данилов С.А., Біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −Х.: Торсінг, 2001 ст.190

14. Укажіть назву кулястих замкнених структур клітин водоростей, у яких містяться фотосинтезуючі пігменти: хлоропласти Морозюк С.С. Біологія: підручник для 6 кл. Загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Торсінг, 2000 ст.35

15. Квашені овочі зберігаються значно краще, ніж подрібнені свіжі, тому що: утворюється молочна кислота, що унеможливлює життєдіяльність гнильних бактерій Морозюк С.С. Біологія: підручник для 6 кл. Загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Торсінг, 2000 ст.18, Мусієнко М.М., Славний П.С., Балан П.Г. Біологія: підручник для 6 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2007. ст.. 225

16. Лишайником називають: організм, тіло якого складається з гриба та водорості Морозюк С.С. Біологія: підручник для 6 кл. Загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Торсінг, 2000 ст. 188, Мусієнко М.М., Славний П.С., Балан П.Г. Біологія: підручник для 6 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2007 ст. 216

17. Укажіть, від чого залежить частота пульсації скоротливих вакуолей найпростіших: концентрації солей у навколишньому середовищі Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Серебряков В.В. Біологія: підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2002. ст.. 12

18. Визначте гриб, який належить до пластинчастих: лисичка Морозюк С.С. Біологія: підручник для 6 кл. Загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Торсінг, 2000 ст.186, Мусієнко М.М., Славний П.С., Балан П.Г. Біологія: підручник для 6 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2007. ст..210

19. Укажіть ознаки, що характерні для водоростей, які належать до нижчих спорових рослин: розмножуються спорами, їхні тіла не почленовані на стебла, корені та листки Мусієнко М.М., Славний П.С., Балан П.Г. Біологія: підручник для 6 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2007 ст.36-37, Морозюк С.С. Біологія: підручник для 6 кл. Загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Торсінг, 2000, ст.22, 35-36

20. Визначте тканину, що утворена як живими, так і мертвими клітинами з потовщеними здерев’янілими стінками, які надають органам рослини міцності та пружності: механічна Мусієнко М.М., Славний П.С., Балан П.Г. Біологія: підручник для 6 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2007 ст.30, Морозюк С.С. Біологія: підручник для 6 кл. Загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Торсінг, 2000, ст.47-48

21. Укажіть тип вегетативного розмноження, у результаті якого виникають колонії: брунькування Морозюк С.С. Біологія: підручник для 6 кл. Загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Торсінг, 2000, ст.100, Мусієнко М.М., Славний П.С., Балан П.Г. Біологія: підручник для 6 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2007 ст.145-146

22. Визначте причину гігроскопічності сфагнуму: заповнення водою мертвих клітин тіла Морозюк С.С. Біологія: підручник для 6 кл. Загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Торсінг, 2000, ст.55

23. Укажіть причину розміщення санаторно-оздоровчих закладів у хвойних лісах: хвоя виділяє фітонциди, які пригнічують діяльність мікроорганізмів Морозюк С.С. Біологія: підручник для 6 кл. Загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Торсінг, 2000, ст.83, Мусієнко М.М., Славний П.С., Балан П.Г. Біологія: підручник для 6 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2007 ст.170

24. Розгляньте малюнки. Визначте дводольну рослину:

Морозюк С.С. Біологія: підручник для 6 кл. Загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Торсінг, 2000, ст.125, Мусієнко М.М., Славний П.С., Балан П.Г. Біологія: підручник для 6 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2007 ст.174

25. Укажіть, збудника малярії: малярійний плазмодій Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Серебряков В.В. Біологія: підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2002, ст.20-21

26. Вам відомо, що в зародку насінини поряд із брунькою є зародковий корінець. Укажіть, на який вид кореня він перетвориться під час проростання: головний Морозюк С.С. Біологія: підручник для 6 кл. Загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Торсінг, 2000, ст.89, Мусієнко М.М., Славний П.С., Балан П.Г. Біологія: підручник для 6 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2007 ст. 65

27. Визначте систему органів тварин, яка здійснює транспортну і захисну функції: кровоносна Шабатура М.Н., Матяш Н.Ю, Мотузний В.О. Біологія людини: підручник для 8 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2004, ст.89

28. З екто-, енто- та мезодерми розвиваються тканини й органи тваринного організму. Визначте, яка з поданих комбінацій є правильною: Ектодерма Головний мозок Мезодерма Кров Ентодерма Легені Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 11 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004, ст. 22-23

29. Визначте функцію жирового тіла членистоногих: вилучає з гемолімфи продукти обміну Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Серебряков В.В. Біологія: підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2002, ст.63

30. Прочитайте текст, де пропущено окремі слова та словосполучення, що позначені цифрами. Виберіть правильний варіант відповіді. Жаба трав’яна має голу (1)___, з шкірними залозами, які виділяють (2)___. Шкіра відіграє значну роль у (3)___. Органами нюху є (4)___, сполучені з ніздрями; органами зору є очі, які мають (5)___ й опуклу рогівку та три (6)___. Орган слуху складається з (7)___ вуха. 1 – вологу шкіру; 2 – слиз; 3 – диханні; 4 – парні нюхові капсули; 5 – лінзоподібний кришталик; 6 – повіки; 7 – внутрішнього і середнього. Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Серебряков В.В. Біологія: підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2002, ст.125-128

31. Укажіть м’яз, наявність якого є особливою ознакою ссавців: діафрагма Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Серебряков В.В. Біологія: підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2002, ст.174

32. Визначте, на якому з малюнків зображено сполучну тканину:

Шабатура М.Н., Матяш Н.Ю, Мотузний В.О. Біологія людини: підручник для 8 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2004, 17-21

33. Укажіть цифри, якими на малюнку позначено півкулю великого мозку та проміжний мозок: 1 — півкуля великого мозку, 3 — проміжний мозок

Шабатура М.Н., Матяш Н.Ю, Мотузний В.О. Біологія людини: підручник для 8 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2004, 33-35

34. Укажіть гормон, який сприяє перетворенню глюкози на глікоген печінки: інсулін Шабатура М.Н., Матяш Н.Ю, Мотузний В.О. Біологія людини: підручник для 8 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2004, ст.45

35. Укажіть речовину, яка надає кісткам пружності: колаген Шабатура М.Н., Матяш Н.Ю, Мотузний В.О. Біологія людини: підручник для 8 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2004, ст. 49-50

36. Визначте формені елементи крові, скориставшись поданою характеристикою. Безбарвні, мають ядро, утворюються в червоному кістковому мозку, селезінці, лімфатичних вузлах, руйнуються в селезінці та місцях запалення. лейкоцити Шабатура М.Н., Матяш Н.Ю, Мотузний В.О. Біологія людини: підручник для 8 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2004, ст. 78

37. Визначте, завдяки чому здійснюється транспортування газів із капілярів до альвеол: різниці парціальних тисків газів Шабатура М.Н., Матяш Н.Ю, Мотузний В.О. Біологія людини: підручник для 8 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2004, ст. 115

38. Укажіть, які речовини всмоктуються з ворсинок тонкого кишечника в лімфу: жири Шабатура М.Н., Матяш Н.Ю, Мотузний В.О. Біологія людини: підручник для 8 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2004, ст. 144

39. Укажіть, як відбувається терморегуляція шкіри, якщо температура навколишнього середовища знижується: звуження кровоносних судин Шабатура М.Н., Матяш Н.Ю, Мотузний В.О. Біологія людини: підручник для 8 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2004, ст. 178

40. Від схрещування породистої самки кроля чорного кольору з породистим самцем білого кольору отримали потомство чорного кольору. Молоду самку чорного кольору з цього потомства схрестили з тим самим самцем. Яке потомство щодо фенотипу варто очікувати внаслідок даного схрещування? 1 чорний і 1 білий Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 11 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004, ст. 46-49

41. Визначте компонент середовища, який належить до абіотичних екологічних факторів: атмосферний тиск Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 11 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004, ст. 118

42. Визначте характеристику, яка вказує на високу стійкість біогеоценозу: велике видове різноманіття Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 11 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004, ст. 153

43. Укажіть групу, до якої належать організми, що оселяються на різних субстратах у товщі води (на гідротехнічних спорудах, днищах кораблів): перифітон Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 11 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004, ст. 126

44. Визначте природну зону, яка є найменш продуктивною в континентальній частині біосфери: тундра Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 11 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004, ст. 147

45. Визначте процес, який є наслідком виникнення фотосинтезу: нагромадження кисню в атмосфері Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 11 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004, ст. 168

46. Використовуючи спрощену схему кругообігу Нітрогену в екосистемі, визначте групу бактерій, які беруть участь у перетворенні білків на амоніак (NH3):

бактерії гниття   

Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 11 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004, ст. 170

47. Використовуючи правило екологічної піраміди, визначте, на скільки збільшилася маса куниці, якщо протягом дня вона з’їла 20 мишей (маса однієї миші – 10 г). Візьміть до уваги, що масова частка води в організмі становить 70 % від загальної маси. 6 г Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 11 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004, ст. 158

48. Визначте птаха, якого занесено до Червоної книги України:

Лебідь-шипун
Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 11 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004, ст. 186-187, Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Серебряков В.В. Біологія: підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2002, ст.208-209

49. Укажіть тварину, яка, реагуючи на зниження температури та відсутність їжі, впадає у сплячку: їжак європейський Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 11 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004, ст. 123

50. Укажіть правильну послідовність основних таксономічних одиниць царства Рослини сучасної системи органічного світу, починаючи з нижчої: вид – рід – родина – порядок – клас – відділ Морозюк С.С. Біологія: підручник для 6 кл. Загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Торсінг, 2000 ст.11, Мусієнко М.М., Славний П.С., Балан П.Г. Біологія: підручник для 6 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2007. ст.13

51. Установіть відповідність між класами органічних сполук і речовинами, які до них належать: Ліпіди − віск Білки − актин Вуглеводи – хітин Нуклеїнові кислоти − РНК Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004.§2-7 Данилова О.В., Шабанов Д.А., Брайон О.В., Данилов С.А., Біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −Х.: Торсінг, 2001 § 6, 9, 10, 12

52. Установіть відповідність між органелами та їхніми функціями:
Пластиди − фотосинтез Рибосоми − синтез білка Незерниста ендоплазматична сітка − синтез ліпідів та збірка мембран Лізосоми − внутрішньоклітинне травлення Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004. § 13-16 Данилова О.В., Шабанов Д.А., Брайон О.В., Данилов С.А., Біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −Х.: Торсінг, 2001 § 19, 20, 22

53. Укажіть відповідність між органами та системами органів, до яких вони належать: Аорта − кровоносна Нирка − видільна Велика гомілкова кістка − опорно-рухова Печінка − травна Шабатура М.Н., Матяш Н.Ю, Мотузний В.О. Біологія людини: підручник для 8 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2004, §§ 16, 29, 41,53

54. Установіть відповідність між складовими сенсорних систем та видами рецепторів: Смакові рецептори слизової оболонки піднебіння − хеморецептори Холодові рецептори шкіри − терморецептори Палички сітківки ока − фоторецептори Рецептори півколових каналів − механорецептори Шабатура М.Н., Матяш Н.Ю, Мотузний В.О. Біологія людини: підручник для 9 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2004, §§ 3, 6, 7, 8

55. Установіть відповідність між назвами стадій життєвого циклу стьожака широкого та їхніми зображеннями на малюнку:

Яйце стьожака – Б Перший проміжний хазяїн – Г Остаточний хазяїн – А Личинка стьожака – В Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Серебряков В.В. Біологія: підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2002, ст.36-37

56. У помідорів ген червоного забарвлення плодів (А) домінує над геном жовтого забарвлення (а), ген, що відповідає за високе стебло (В), – над геном карликовості (b). Установіть відповідність між схемою схрещування помідорів та розщепленням ознак за фенотипом у потомстві. АаВb х ААBВ − усі червоні високі АаВb х ааbb − 1 (червоні високі) : 1 (червоні карликові) : 1 (жовті високі) : 1 (жовті карликові) АaВb х АаВb − 9 (червоні високі) : 3 (червоні карликові) : 3 (жовті високі) : 1 (жовті карликові) Ааbb х ааbb − 1 (червоні карликові) : 1 (жовті карликові) Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 11 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004, §§ 9- 10

57. Установіть відповідність між організмами та трофічними рівнями, на яких вони знаходяться: Сокіл − консумент третього порядку Короїд − консумент першого порядку Дуб − первинний продуцент Синиця − консумент другого порядку Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 11 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004, § 33 ст. 151-152


58. Установіть відповідність між доказами еволюції в галузі порівняльної анатомії та прикладами, які їх ілюструють: Гомологічні органи − передня кінцівка кота та рука людини Аналогічні органи − крило птаха та крило метелика Рудименти − недорозвинені очі у крота Атавізми − поява багатососковості у людини Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 11 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004, § 44 ст. 205-206

59. Установіть послідовність етапів синтезу білка: 1. транскрипція; 2. транспортування амінокислот до рибосоми; 3. утворення поліпептидного ланцюга; 4. відокремлення молекули білка від рибосоми. Кучеренко М.Є., Вервес Ю.Г., Балан П.Г., Войціцький В.М. Загальна біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза 2003, 2004, §24 Данилова О.В., Шабанов Д.А., Брайон О.В., Данилов С.А., Біологія: підручник для 10 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −Х.: Торсінг, 2001 § 19

60. Установіть послідовність фізіологічних явищ процесу вдиху: 1. збудження дихального центру довгастого мозку; 2. скорочення міжреберних м'язів та діафрагми; 3. піднімаються ребра, діафрагма набуває горизонтального положення, збільшується об’єм грудної порожнини; 4. тиск у легенях стає нижчим, повітря проходить до альвеол. Шабатура М.Н., Матяш Н.Ю, Мотузний В.О. Біологія людини: підручник для 8 кл. загальноосвітніх навчальних закладів −К.: Генеза, 2004, § 36

Категорія: Тестування | Переглядів: 5915 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]