Правильні відповіді з Всесвітньої історіїї |
ТЕСТ ІЗ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ 2008 РОКУ № Зміст завдання, правильна відповідь, відповідність завдання програмі з всесвітньої історії зовнішнього незалежного оцінювання 2008 р. Відповідність завдання підручникам, затвердженим Міністерством освіти і науки України 1. Зміст завдання: Визначте історичну епоху, з якою вчені пов’язують виникнення скотарства та орного землеробства Правильна відповідь: неоліт Відповідність програмі: Формування цивілізації 1. Шалагінова О.І., Шалагінов Б.Б. Історія стародавнього світу: Підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закладів. К.: Пед. Преса,–2006, с. 30. 2. Зміст завдання: Укажіть давню цивілізацію, невід’ємною частиною релігійних уявлень якої були зображені на малюнку персонажі. Правильна відповідь: Давній Єгипет; 2. Голованов С.О., Костирко С.В. Історія стародавнього світу: Підруч. Для 6 кл. – К.: «Грамота», 2006.− с. 66. Відповідність програмі: Культура та релігія в Стародавньому Єгипті 3. Зміст завдання: Укажіть документ, витяг з якого подано нижче: „Коли Мардук послав мене управляти народом я вклав правду і справедливість в уста країни, і дав благоденство народові. Віднині: ... Якщо чоловік учинить грабіж і буде спійманий, - його слід убити. …Якщо він виб’є зуб у мушкенума, він повинен відважити 1/3 міни срібла.” Правильна відповідь: закони царя Хаммурапі; Відповідність програмі: Хаммурапі та його закони 3. Шалагінова О.І., Шалагінов Б.Б. Історія стародавнього світу: Підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закладів. К.: Пед. Преса,–2006, с. 80. 4. Зміст завдання: Хто з перських царів здійснив спробу підкорити греків у 480 р. до н. е.? Правильна відповідь:Ксеркс; Відповідність програмі: Греко-перські війни 4. Шалагінова О.І., Шалагінов Б.Б. Історія стародавнього світу: Підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закладів. К.: Пед. Преса,–2006, с. 160-161; Голованов С.О., Костирко С.В. Історія стародавнього світу: Підруч. Для 6 кл. – К.: «Грамота», 2006.− с. 164. 5. Зміст завдання: Укажіть видатного реформатора Греції, який скасував боргове рабство в VI ст. до н. е.: Правильна відповідь: Солон. Відповідність програмі: Утворення Афінської держави 5. Голованов С.О., Костирко С.В. Історія стародавнього світу: Підруч. Для 6 кл. – К.: «Грамота», 2006.− с.156; Шалагінова О.І., Шалагінов Б.Б. Історія стародавнього світу: Підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закладів. К.: Пед. Преса,–2006, с.152. 6. Зміст завдання: Укажіть пам’ятку культури Стародавнього Риму. Правильна відповідь: Відповідність програмі: Римська республіка. Римська держава у II ст. до н.е. 6. Шалагінова О.І., Шалагінов Б.Б. Історія стародавнього світу: Підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закладів. К.: Пед. Преса,–2006, с.243; Голованов С.О., Костирко С.В. Історія стародавнього світу: Підруч. Для 6 кл. – К.: «Грамота», 2006.− с.229. 7. Зміст завдання: Визначте причини заснування середньовічних міст: Правильна відповідь: удосконалення знарядь праці, виникнення верстви професійних воїнів, малоземелля в селян; Відповідність програмі: Середньовічне місто. Крижанівський О.П., Хірна О.О. Історія середніх віків. Підручник для 7-го класу середньої школи. Видання друге, виправлене і доповнене. К.: «Аквілон-Плюс», 2001, с. 61. 8. Зміст завдання: . Яке поняття відповідає визначенню: «надання королем чи великим землевласником васалові в довічне користування землі як винагороди за службу у Західній Європі періоду раннього Середньовіччя». Правильна відповідь: бенефіції Відповідність програмі: Суспільні стани середньовічної Європи. Крижанівський О.П., Хірна О.О. Історія середніх віків. Підручник для 7-го класу середньої школи. Видання друге, виправлене і доповнене. К.: «Аквілон-Плюс», 2001. − с.267. 9. Зміст завдання: Визначте історичну особу, про яку йдеться в літописі (ХVІ ст.): „Війська зійшлися на Чудському озері; було тих і других величезна кількість. І було в Олександра багато хоробрих, сильних і міцних [воїнів], і всі сповнилися войовничим духом. ... І на сході сонця зійшлися обидва війська. І була тут люта й велика січа для німців і чуді, і доносився тріск від списів, які ламалися, і лід на замерзлому озері підломився...” Правильна відповідь: Олександр Невський; Відповідність програмі: Північно-Східна Русь в XII − на початку XIII ст. Крижанівський О.П., Хірна О.О. Історія середніх віків. Підручник для 7-го класу середньої школи. Видання друге, виправлене і доповнене. К.: «Аквілон-Плюс», 2001, с. 219. 10. Зміст завдання: Який князь очолював об’єднані руські війська в Куликовській битві? Правильна відповідь: Дмитрій Іванович; Відповідність програмі: Утворення Московської держави (XIV–поч. XVI ст.). Крижанівський О.П., Хірна О.О. Історія середніх віків. Підручник для 7-го класу середньої школи. Видання друге, виправлене і доповнене. К.: «Аквілон-Плюс», 2001, с. 221. 11. Зміст завдання: Посилення королівської влади у Франції відбулося внаслідок: Правильна відповідь: Столітньої війни; Відповідність програмі: Столітня війна. Крижанівський О.П., Хірна О.О. Історія середніх віків. Підручник для 7-го класу середньої школи. Видання друге, виправлене і доповнене. К.: «Аквілон-Плюс», 2001, с. 149. 12. Зміст завдання: Визначте правильне твердження. Грюнвальдська битва: 1) підірвала військову могутність Тевтонського ордену; 2) поклала край німецькому «натиску на Схід». Правильна відповідь: обидва твердження правильні; Відповідність програмі: Грюнвальдська битва. Крижанівський О.П., Хірна О.О. Історія середніх віків. Підручник для 7-го класу середньої школи. Видання друге, виправлене і доповнене. К.: «Аквілон-Плюс», 2001, с. 171-172. 13. Зміст завдання: Визначте фактори, які характеризують соціально-економічні наслідки Великих географічних відкриттів: 1 надання переваги веденню натурального господарства; 2 зростання видобутку золота й інших благородних металів; 3 різке підвищення цін на товари; 4 розквіт стародавніх цивілізацій майя, ацтеків, інків; 5 поширення работоргівлі; 6 утворення рицарських орденів; 7 прискорення первісного нагромадження капіталу. Бірюльов І.М. Всесвітня історія. Частина перша. Нові часи (XVI − кінець XVIII ст.): Підручник для 8 класу загально освіт. навч. закл. – К.: Ґенеза, 2004, с.26-29. Правильна відповідь: 2, 3, 5, 7. Відповідність програмі: . Наслідки великих географічних відкриттів 14. Зміст завдання: . Про яку верству населення Західної Європи XVI ст. йдеться в поданому уривку? «Одні з них в імператорських містах підлеглі імператору, інші – князям, треті, в Швейцарії і вільних містах, незалежні. Їх ремесла різноманітні і стоять на вищому ступені розвитку, аніж у будь-якого іншого народу на Землі. Будучи варварами, народом незграбним, неосвіченим, диким, неприборканим, войовничим, вони стали тепер мудрими і майстерними, заповзятливими». Правильна відповідь: городяни; Відповідність програмі: Середньовічне місто Франк «Всесвітня книга». 15. Зміст завдання Яка подія в історії Англії відбулася в 1640 р.? Правильна відповідь: скликання Карлом I Довгого парламенту; Відповідність програмі: Англійська революція середини XVII ст. Бірюльов І.М. Всесвітня історія. Частина перша. Нові часи (XVI − кінець XVIII ст.): Підручник для 8 класу загально освіт. навч. закл. – К.: Ґенеза, 2004, с.182. 16. Зміст завдання: Як називали селян Англії XVI ст., які були вільними орендарями землі у дворян? Правильна відповідь: копігольдери; Відповідність програмі: Соціально-економічний і політичний розвиток Англії напередодні революції. Бірюльов І.М. Всесвітня історія. Частина перша. Нові часи (XVI − кінець XVIII ст.): Підручник для 8 класу загально освіт. навч. закл. – К.: Ґенеза, 2004, с.74. 17. Зміст завдання: Визначте правильне твердження. Рафаель Санті був: 1) одним із найвідоміших діячів італійського Відродження; 2) автором полотен «Нічний варта», «Повернення блудного сина». Правильна відповідь: тільки перше твердження правильне; Відповідність програмі: Культура і наука Західної, Центральної та Східної Європи в XVI–XVII ст. Бірюльов І.М. Всесвітня історія. Частина перша. Нові часи (XVI − кінець XVIII ст.): Підручник для 8 класу загально освіт. навч. закл. – К.: Ґенеза, 2004, с.125, 132-133. 18. Зміст завдання: В XVI ст. територія сучасної Перу була завойована: Правильна відповідь: Іспанією; Відповідність програмі: Великі географічні відкриття, їх значення для Європи. . Бірюльов І.М. Всесвітня історія. Частина перша. Нові часи (XVI − кінець XVIII ст.): Підручник для 8 класу загально освіт. навч. закл. – К.: Ґенеза, 2004, с. 19. 19. Зміст завдання: Визначте назву документа, уривок якого подано нижче: «Ми, представники Сполучених Штатів Америки, які зібралися на загальний конгрес… оголошуємо від імені і за уповноваженням народу цих колоній , що ці сполучені колонії… звільняються від буд-якого підданства британській колонії…» Правильна відповідь: «Декларація незалежності»; Відповідність програмі: Північна Америка у XVIII ст. Хрестоматія по новой истории (1640–1870)–Москва «Просвещение» 1990 г., с. 34. 20. Зміст завдання: Укажіть прізвище історичної особи, про яку йдеться в уривку документа: «За час цієї … італійської війни з її перемогами… у молодого генерала була одна безсонна ніч, протягом якої він ставив собі питання: невже йому й надалі доведеться завойовувати країни для Директорії?» Правильна відповідь: Наполеон Бонапарт; Відповідність програмі: Французька революція кінця XVIII ст. Білоножко С.В. та ін. Всесвітня історія Нові часи. Частина друга. (Кінець XVIII–початок XX століття): Підруч. Для 9 кл. загально освіт. навч. закл.−4-те вид. – К: Генеза, 2006 – с. 51. 21. Зміст завдання: Визначте правильне твердження: 1) наполеонівські війни мали несправедливий і загарбницький характер; 2) війни Наполеона підривали сили феодально-абсолютистських монархій Європи, сприяли розвиткові демократичних інституцій влади на уламках старих феодальних імперій. Правильна відповідь: обидва твердження правильні; Відповідність програмі: Війни наполеонівської Франції. Білоножко С.В. та ін. Всесвітня історія Нові часи. Частина друга. (Кінець XVIII–початок XX століття): Підруч. Для 9 кл. загально освіт. навч. закл.−4-те вид. – К: Генеза, 2006 – с.54-55. 22. Зміст завдання: Видатний російський художник першої половини XIX ст., автор картини, репродукцію якої подано нижче: Правильна відповідь: К.П. Брюллов; Шалагінова О.І., Шалагінов Б.Б. Історія стародавнього світу: Підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закладів. К.: Пед. Преса,–2006, с. 248; . Білоножко С.В. та ін. Всесвітня історія Нові часи. Частина друга. (Кінець XVIII–початок XX століття): Підруч. Для 9 кл. загально освіт. навч. закл.−4-те вид. – К: Генеза, 2006 – с.191. Відповідність програмі: Культура країн Європи і Америки XVIII – XIX ст. 23. Зміст завдання: Визначте положення, у яких розкрито мету створення в 1815 р. Священного Союзу: 1) збереження непорушності рішень Віденського конгресу; 2) поширення абсолютистсько-монархічних ідей в Європі; 3) придушення національно-визвольних рухів в Європі; 4) розширення республіканських ідей в Європі; 5) санкціонування нових кордонів європейських держав; 6) спроба затримати розвиток республіканського та демократичного рухів в Європі; 7) проголошення декларації про створення об’єднаної Німеччини. Правильна відповідь: 1, 2, 3, 6; Відповідність програмі: Війни наполеонівської Франції. . Білоножко С.В. та ін. Всесвітня історія Нові часи. Частина друга. (Кінець XVIII–початок XX століття): Підруч. Для 9 кл. загально освіт. навч. закл.−4-те вид. – К: Генеза, 2006 – с.72. 24. Зміст завдання: Яку країну в 50-60-ті рр. XIX ст. називали «майстернею світу»: Правильна відповідь: Велику Британію; Відповідність програмі: Промислова революція в Англії. Англія в 50-60-ті рр. XIX ст. Білоножко С.В. та ін. Всесвітня історія Нові часи. Частина друга. (Кінець XVIII–початок XX століття): Підруч. Для 9 кл. загально освіт. навч. закл.−4-те вид. – К: Генеза, 2006, с. 77-78. 25. Зміст завдання: Укажіть країну, яка переслідувала перераховані нижче цілі в Першій світовій війні: 1) не допустити проникнення Німеччини в Східну та Південно-Східну Африку; 2) зберегти імперію, над якою «ніколи не заходить сонце». Правильна відповідь: Велика Британія; Відповідність програмі: Європа після Віденського конгресу (1815–1847 рр.). . Полянський П.Б. Всесвітня історія. 1914–1939: Підруч. для 10 кл. загальносвіт. Навч. зал. – К.: «Генеза», 2003, с.9. 26. Зміст завдання: . Уривок якого мирного договору подано нижче: «… Стаття 59. Австрія відмовляється … на користь Румунії від усіх прав на частину колишнього герцогства Буковинського…» Правильна відповідь: Сен-Жерменського; Відповідність програмі: Облаштування повоєнного світу. . Полянський П.Б. Всесвітня історія. 1914–1939: Підруч. для 10 кл. загальносвіт. Навч. зал. – К.: «Генеза», 2003, с. 42. 27. Зміст завдання: 18 поправкою до Конституції США у 1920 році було введено: Правильна відповідь: «сухий закон»; Відповідність програмі: Західні демократії. США. Період «просперіті». Ладиченко Т.В. Всесвітня історія: 10 кл.: Підручник.– К.: Видавництво «А.С.К.», 2004.– с. 68. 28. Зміст завдання: Визначте основні прояви та особливості світової економічної кризи в США: Правильна відповідь: тривала впродовж 1929–1933 рр., глибина падіння виробництва не мала аналогів в усьому світі; Відповідність програмі: Західні демократії. США. . Ладиченко Т.В. Всесвітня історія: 10 кл.: Підручник.– К.: Видавництво «А.С.К.», 2003.– с. 64; 29. Зміст завдання: Яка подія, з перелічених нижче, в історії Росії – СРСР відбулася раніше? Правильна відповідь: заколот генерала Корнілова; Відповідність програмі: Росія − СРСР. Лютнева революція 1917 р. . Ладиченко Т.В. Всесвітня історія: 10 кл.: Підручник.– К.: Видавництво «А.С.К.», 2004.– с. 109, 125, 128. Полянський П.Б. Всесвітня історія. 1914–1939: Підруч. для 10 кл. загальносвіт. Навч. зал. – К.: «Генеза», 2003, с. 95, 112, 118; 30. Зміст завдання: Якою цифрою позначено на карті країну, де в грудні 1939 р. відбулася подія. що увійшла в історію під нгазвою «кришталева ніч»? Правильна відповідь:Німеччина Відповідність програмі: Німеччина. Внутрішня політика режиму нацистської диктатури. . Ладиченко Т.В. Всесвітня історія: 10 кл.: Підручник.– К.: Видавництво «А.С.К.», 2004.– с.157; Полянський П.Б. Всесвітня історія. 1914–1939: Підруч. для 10 кл. загальносвіт. Навч. зал. – К.: «Генеза», 2003, с. 149. 31. Зміст завдання: Зміст якої політики більшовиків розкривають поняття: «продовольчий податок», «свобода торгівлі», «оренда землі», «оренда підприємств» Правильна відповідь: нова економічна політика; Відповідність програмі: СРСР у 20-ті рр. . Ладиченко Т.В. Всесвітня історія: 10 кл.: Підручник.– К.: Видавництво «А.С.К.», 2004.– с.379; 32. Зміст завдання: Визначте одну з основних ознак режиму М. Горті в Угорщині: Правильна відповідь: зосередження в руках регента широких владних повноважень; Відповідність програмі: Угорщина за режиму М. Горті. Ладиченко Т.В. Всесвітня історія: 10 кл.: Підручник.– К.: Видавництво «А.С.К.», 2004.– с.197; Полянський П.Б. Всесвітня історія. 1914–1939: Підруч. для 10 кл. загальносвіт. Навч. зал. – К.: «Генеза», 2003, с.175. 33. Зміст завдання: Про яку країну Східної Європи йдеться в документі? Ладиченко Т.В. Всесвітня історія: «Серед держав, які нажилися на Версалі, вона була найненажерливішою і найвойовничішою. Вона напала на Україну, відібрала Східну Галичину…. Вона вміло грала на страху Британії перед більшовизмом і на бажанні Франції знову віднайти могутнього партнера на сході після смерті свого царського союзника». Правильна відповідь: Польща; Відповідність програмі: Польща. Відновлення державної незалежності. «Польське питання» на Паризькій мирній конференції. 10 кл.: Підручник.– К.: Видавництво «А.С.К.», 2004.– с.178; Полянський П.Б. Всесвітня історія. 1914–1939: Підруч. для 10 кл. загальносвіт. Навч. закл. – К.: «Генеза», 2003, с. 162. 34. Зміст завдання: Визначте форму державного правління, яка була впроваджена в Туреччині внаслідок реформ К. Ататюрка: Правильна відповідь: світська республіка; Відповідність програмі: Революція в Туреччині. Ладиченко Т.В. Всесвітня історія: 10 кл.: Підручник.– К.: Видавництво «А.С.К.», 2004.– с. 256; Полянський П.Б. Всесвітня історія. 1914–1939: Підруч. для 10 кл. загальносвіт. Навч. зал. – К.: «Генеза», 2003, с.212. 35. Зміст завдання: Укажіть прізвище винахідника телефону: Правильна відповідь: А.-Г. Белл. Відповідність програмі: Культура країн Європи та Америки в 1920 – 1930 рр. Освіта. Наука. Техніка. Ладиченко Т.В. Всесвітня історія: 10 кл.: Підручник.– К.: Видавництво «А.С.К.», 2004; Полянський П.Б. Всесвітня історія. 1914–1939: Підруч. для 10 кл. загальносвіт. Навч. зал. – К.: «Генеза», 2003 36. Зміст завдання: Визначте документ, витяг із якого подано нижче: “Німеччина, Сполучене Королівство, Франція та Італія, згідно з уже принципово досягнутою угодою відносно поступки Судето-німецької області, домовилися про такі умови і форми цієї поступки…: 4). Поетапне заняття німецькими військами районів із переважним німецьким населенням починається з 1 жовтня, інша область, що має здебільшого німецький характер,…буде зайнята німецькими військами до 10 жовтня”: Правильна відповідь: Мюнхенська угода; Відповідність програмі: Переддень війни. Ліквідація Чехословацької держави. Хрестоматія по новейшей истории (1917–1945), Москва «Просвещение» 1987 р., с.203. 37. Зміст завдання: Яка подія передувала німецькій агресії проти Норвегії: напад Німеччини на Польщу; Правильна відповідь: Ладиченко Т.В. Всесвітня історія: 10 кл.: Підручник.– К.: Відповідність програмі: Друга світова війна. Початок війни. Події 1939 – червня 1941 рр. Видавництво «А.С.К.», 2004.– с.10; Бураков Ю.М. та ін. Всесвітня історія: новітні часи: Підруч. для 11-го кл. серед. загальноосв. навч. закл. – Вид. 5-те, виправл. та доповн. – К.: Ґенеза, 2006, с. 5, 7. 38. Зміст завдання: «План Маршалла» був затверджений Конгресом США і почав втілюватися в життя: Правильна відповідь: 1948р. Відповідність програмі: Країни Західної Європи після Другої світової війни Ладиченко Т.В. Всесвітня історія: 11 кл.: Підручник.– К.: Видавництво «А.С.К.», 2005.– с.100; 39. Зміст завдання: Укажіть прізвище державного діяча, якого вважають архітектором німецького «економічного дива»: Правильна відповідь: Л. Ерхард Відповідність програмі: Німеччина. Ладиченко Т.В. Всесвітня історія: 11 кл.: Підручник.– К.: Видавництво «А.С.К.», 2005, с.123. 40. Зміст завдання: У чому полягає суть «нової східної політики» канцлера ФРН В. Брандта: Правильна відповідь: нормалізація відносин ФРН із СРСР і країнами «соціалістичного табору»; Відповідність програмі: Країни Західної Європи після Другої світової війни. Німеччина. Бураков Ю.М. та ін. Всесвітня історія: новітні часи: Підруч. для 11-го кл. серед. загальноосв. навч. закл. – Вид. 5-те, виправл. та доповн. – К.: Ґенеза, 2006, с.113. 41. Зміст завдання: . Визначте правильне твердження: Правильна відповідь: завдячуючи плану Маршалла, економіка країн Західної Європи перевищила довоєнний рівень, посилилися інтеграційні процеси. Відповідність програмі: Країни Західної Європи після Другої світової війни. Кучер В. І., Майборода О. М. Всесвітня історія (новітній період): 11 кл. Підручник– К.: «Ґенеза», 2004, с. 107. 42. Зміст завдання: Повоєнна відбудова економіки в СРСР характеризується: 1) скасування карткової системи; 2) лібералізація цін; 3) проведення грошової реформи; 4 )отримання допомоги за планом Маршалла; 5) децентралізація управління, демонтаж командно-адміністративної системи; 6 )підвищення норм хлібозаготівлі. Правильна відповідь: 1, 3, 6; Відповідність програмі: СРСР у 1945–1953 рр. Ладиченко Т.В. Всесвітня історія: 11 кл.: Підручник.– К.: Видавництво «А.С.К.», 2005, с.138-139. 43. Зміст завдання: Укажіть республіки СРСР, що були безпосередніми учасниками міжнаціонального конфлікту в Нагірно-Карабахській автономній республіці наприкінці 1980-х рр.: Правильна відповідь: Вірменія, Азербайджан; Відповідність програмі: «Перебудова» та розпад СРСР (1985–1991 рр.). Кучер В. І., Майборода О. М. Всесвітня історія (новітній період): 11 кл. Підручник– К.: «Ґенеза», 2004, с.183. 44. Зміст завдання: Укажіть цифру, якою позначено на карті країну східної Європи, в якій у1956 р. війська СРСР придушили повстання демократичних сил: А 1; Б 2; В 3; Г 4. Правильна відповідь: Г Відповідність програмі: Угорщина. Революція 1956 р. Ладиченко Т.В. Всесвітня історія: 11 кл.: Підручник.– К.: Видавництво «А.С.К.», 2005, с. 205. 45. Зміст завдання: У якій із країн «соціалістичного табору» відбулися події, відображені на Бураков Ю.М. та ін. Всесвітня політичному малюнку? Правильна відповідь: Чехословацька Соціалістична Республіка; Відповідність програмі: Чехословаччина.Події 1968 р. «Оксамитова революція». історія: новітні часи: Підруч. для 11-го кл. серед. загальноосв. навч. закл. – Вид. 5-те, виправл. та доповн. – К.: Ґенеза, 2006, с.204. 46. Зміст завдання: Укажіть назву організації, створеної 1989 року в Чехо-Словаччині, яку очолив В. Гавел: Правильна відповідь: «Громадський форум»; Відповідність програмі: Чехословаччина. Утворення незалежних Чеської та Словацької республік . Ладиченко Т.В. Всесвітня історія: 11 кл.: Підручник.– К.: Видавництво «А.С.К.», 2005, с.200. 47. Зміст завдання: Визначте правильне твердження: Правильна відповідь: Японія має територіальні претензії до Росії; Відповідність програмі: Японія. Сан-Франциський мирний договір. . Ладиченко Т.В. Всесвітня історія: 11 кл.: Підручник.– К.: Видавництво «А.С.К.», 2005, с.244. 48. Зміст завдання: Визначте, які заходи здійснювались американською окупаційною владою в Японії впродовж 1945–1951рр.: 1) стягнення репарацій; 2) декартелізація, розпуск дзайбацу; 3) встановлення свободи слова, друку, зборів; 4) запровадження політики «відкритих дверей»; 5) ліквідація поміщицького землеволодіння; 6) реформування податкової та фінансової систем; 7) посилення влади імператора. Правильна відповідь: 2, 3, 5, 6; Відповідність програмі: Країни Азії, Африки і Латинської Америки. Японія. Бураков Ю.М. та ін. Всесвітня історія: новітні часи: Підруч. для 11-го кл. серед. загальноосв. навч. закл. – Вид. 5-те, виправл. та доповн. – К.: Ґенеза, 2006, с.245-246. 49. Зміст завдання: Які з указаних країн були засновницями Організації Варшавського договору: 1–Норвегія; 2–Фінляндія; 3–Швеція; 4–Радянський Союз; 5–Німецька Демократична Республіка; 6–Польська Народна Республіка; 7–Соціалістична Республіка Румунія. Правильна відповідь: 4, 5, 6, 8. Відповідність програмі: Світ після Другої світової війни. Формування військово-політичних блоків. Бураков Ю.М. та ін. Всесвітня історія: новітні часи: Підруч. для 11-го кл. серед. загальноосв. навч. закл. – Вид. 5-те, виправл. та доповн. – К.: Ґенеза, 2006, с.321. 50. Зміст завдання: . Укажіть представників екзистенціалізму в літературі другої половини XX ст.: Правильна відповідь: Ж.-П. Сартр, А. Камю; Відповідність програмі: Культура країн зарубіжного світу у другій половині XX– на початку XXI ст. Загальна характеристика розвитку культури у другій половині XX – на початку XXI ст. Література та мистецтво. Ладиченко Т.В. Всесвітня історія: 11 кл.: Підручник.– К.: Видавництво «А.С.К.», 2005, с.334. 51. Зміст завдання: Установіть відповідність між ім’ям художника та картинами, авторами яких вони є: 1 Рембрандт Ван Рейн; 2 В. Тиціан; 3 А. Дюрер; 4 П. Рубенс. Бірюльов І.М. Всесвітня історія. Частина перша. Нові часи (XVI − кінець XVIII ст.): Підручник для 8-го класу загально освіт. навч. закл. – К.: Ґенеза, 2004, с. 128, 131, 132, 133 А Б В Г Д Правильна відповідь: 1-Б, 2-А, 3-Г, 4-В. Відповідність програмі: Культура і наука Західної, Центральної та Східної Європи в XVI–XVII ст. Мистецтво Відродження в Європі. Поширення мистецтва бароко в Європі. Наука, література. 52. Зміст завдання: . Установіть відповідність між країнами та реформами, які були в них проведені: 1) Російська імперія; 2) Австрійська імперія; 3) США; 4) Франція. А ліквідація феодальних повинностей селян у 1793 р.; Б часткова ліквідація феодальних повинностей та скасування кріпосного права в1848 р.; В скасування кріпосного права в 1861 р.; Г заборона рабства в 1863 р.; Д парламентська реформа 1832 р. Білоножко С.В. та ін. Всесвітня історія Нові часи. Частина друга. (Кінець XVIII–початок XX століття): Підруч. Для 9-го кл. загально освіт. навч. закл.−4-те вид. – К: Генеза, 2006, с. 39, 113, 153, 145. Правильна відповідь: 1-В, 2-Б, 3-Г, 4-А Відповідність програмі: Французька революція кінця XVIII ст. Революції 1848–1849рр. в Європі США першій половині XIX ст. Громадянська війна.. Скасування рабства. Російська імперія у другій половині XIX ст. Скасування кріпосного права 53. Зміст завдання: Установіть відповідність між подіями та датами: 1 утворення СРСР; А 1922 р.; 2 установлення авторитарного режиму Ф. Франко в Іспанії; Б 1926 р.; 3 прийняття закону про розпуск «антинаціональних партій в Італії; В 1933 р.; 4 підпал нацистами рейхстагу в Німеччині. Г 1936 р.; Д 1939 р. Правильна відповідь: 1-А, 2-Д, 3-Б, 4-В Відповідність програмі: СРСР у 20-ті рр. Італія. Встановлення фашистської диктатури. Нацистська диктатура в Німеччині. Іспанія. Встановлення диктатури Ф. Франко. Ладиченко Т.В. Всесвітня історія: 10 кл.: Підручник.– К.: Видавництво «А.С.К.», 2004.– с.125, 167, 141, 153. 54. Зміст завдання: Установіть відповідність між міжнародними угодами та країнами, які їх підписали: 1 пакт Бріана-Келлога; А Німеччина, Японія, Італія; 2 Антикомінтернівський пакт; Б Велика Британія, Франція, Німеччина, Італія; 3 «пакт Молотова-Ріббентропа»; В Чехо-Словаччина, Румунія, Франція, Югославія; 4 Мюнхенська угода. Г Німеччина, СРСР; Д Франція, США. Ладиченко Т.В. Всесвітня історія: 10 кл.: Підручник.– К.: Видавництво «А.С.К.», 2004.– с. 57, 349, 353, 363. Правильна відповідь: 1-Д, 2-А, 3-Г, 4-Б. Відповідність програмі: Міжнародні відносини в 30 − 40-х рр. XX ст. 55. Зміст завдання: Установіть відповідність між подіями та датами (періодами): 1 «Уотергейтська справа»; А 1947 р.; 2 установлення дипломатичних відносин США з Україною; Б 1950 р.; 3 прийняття закону Тафта – Хартлі; В 1969 р.; 4 висадження астронавтів на Місяць. Г 1972–1974 рр.; Д 1992 р. Правильна відповідь: 1-Г, 2-Д, 3-А, 4-В. Відповідність програмі: США і Канада у другій половині XX ст. . Ладиченко Т.В. Всесвітня історія: 11 кл.: Підручник.– К.: Видавництво «А.С.К.», 2005.– с. 72, 77, 78, 86. 56. Зміст завдання: Установіть відповідність між локальними конфліктами, війнами та країнами, що брали в них участь: 1 Карибська криза; А Аргентина та Велика Британія; 2 «шестиденна війна»; Б Ірак, Кувейт; 3 війна у Перській затоці; В Ізраїль, Сирія, Йорданія Єгипет; 4 воєнний конфлікт щодо приналежності Фолклендських (Мальвінських) островів. Г СРСР, США; Д Ірак, Іран. Правильна відповідь: 1-Г, 2-В, 3-Б, 4-А Відповідність програмі: Міжнародні відносини. Виникнення і розвиток близькосхідної проблеми. Велика Британія. «Тетчеризм». Країни Близького і Середнього Сходу. Бураков Ю.М. та ін. Всесвітня історія: новітні часи: Підруч. для 11-го кл. серед. загальноосв. навч. закл. – Вид. 5-те, виправл. та доповн. – К.: Ґенеза, 2006, с.398, 400, 401. 57. Зміст завдання: Установіть хронологічну послідовність подій XVI–XVII ст., що відбулися у Франції: А повстання в Парижі за часів Генріха III; Б початок громадянських («релігійних») війн; В Варфоломіївська ніч; Г видання Нантського едикту. Правильна відповідь: 1-Б, 2-В, 3-А, 4-Г Відповідність програмі: Франція в XVI–першій половині XVII ст . Бірюльов І.М. Всесвітня історія. Частина перша. Нові часи (XVI − кінець XVIII ст.): Підручник для 8-го класу загально освіт. навч. закл. – К.: Ґенеза, 2004, с. 60-61, 65. 58. Зміст завдання: Установіть хронологічну послідовність подій: А громадянська війна в США; Б франко-пруська війна; В війна наполеонівської Франції проти Росії; Г Кримська війна. Правильна відповідь: 1-В, 2-Г, 3-А, 4-Б Відповідність програмі: . Російська імперія у другій половині XIX ст. Зовнішня і колоніальна політика. США першій половині XIX ст. Громадянська війна. Війна Пруссії з Францією та утворення Німецької імперії. Війни наполеонівської Франції. . Білоножко С.В. та ін. Всесвітня історія Нові часи. Частина друга. (Кінець XVIII–початок XX століття): Підруч. Для 9-го кл. загально освіт. навч. закл.−4-те вид. – К: Генеза, 2006, с.64, 159, 145, 146, 198-199. 59. Зміст завдання: Установіть хронологічну послідовність подій завершального етапу Другої світової війни: А беззастережна капітуляція Німеччини; Б визволення Праги; В відкриття «другого фронту» в Європі; Г Берлінська операція. Правильна відповідь: 1-В, 2-Г, 3-А, 4-Б. Відповідність програмі: Відкриття Другого фронту в Європі. Звільнення країн Центральної та Східної Європи.Завершення та підсумки війни. Капітуляція Німеччини. Бураков Ю.М. та ін. Всесвітня історія: новітні часи: Підруч. для 11-го кл. серед. загальноосв. навч. закл. – Вид. 5-те, виправл. та доповн. – К.: Ґенеза, 2006, с. 395. 60. Зміст завдання: Установіть хронологічну послідовність подій в історії СРСР: Кучер В. І.Майборода О. М. А початок проведення «косигінської» економічної реформи; Б початок освоєння цілинних земель; В розроблення нового Союзного договору; Г прийняття Конституції, яка декларувала побудову суспільства «розвинутого соціалізму». Правильна відповідь: 1-Б, 2-А, 3-Г, 4-В. Відповідність програмі: CРСР. Відновлені та нові незалежні держави. СРСР у 1945–1953 рр. «Відлига» (1953–1964 рр.). Роки «застою» (1964–1985 рр.). «Перебудова» та розпад СРСР (1985–1991 рр.). Всесвітня історія: новітній період Підруч. для 11-го кл. серед. загальноосв. навч. закл. – К.: «Генеза», 2004, с.159-160; Бураков Ю.М. та ін. Всесвітня історія: новітні часи: Підруч. для 11-го кл. серед. загальноосв. навч. закл. – Вид. 5-те, виправл. та доповн. – К.: Ґенеза, 2006, с. 139-141. | |
|
Рекомендуємо інші новини
Всього коментарів: 0 | |