Влащинецька ЗОШ

Info


Вітаю Вас Гість
Для більших можливостей просимо
Зареєструватися
IP адрес : 13.59.9.236

Форма входу

Логін:
Пароль:

Категорії

Освіта [419]
Тестування [25]
Технології [118]
Спорт [11]
Культура [34]

Опитування

Професія вчителя престижна у наш час
Всього відповідей: 494

Статистика

На сайті були




Опитування

Професія вчителя престижна у наш час
Всього відповідей: 494







Опитування

Професія вчителя престижна у наш час
Всього відповідей: 494
Головна » 2008 » Травень » 8 » Правильні відповіді з тестування з історіїї
Правильні відповіді з тестування з історіїї
30 Зміст завдання: У яких містах у жовтні 1918 р. було створено два українських держав-них університети?
Правильна відповідь: Кам’янець-Подільській, Київ
Відповідність програмі: Національно-культурна політика уряду гетьмана П. Скоропадського Турченко Ф. Новітня історія України. Частина пер-ша. 1917–1939. 10 клас. К.: Генеза, 2002. – С. 195.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Історія України (1914–1939): Підручник для 10-го класу. К.: Генеза, 2003. – С. 156.
Гупан Н. М., Пометун О. І. Новітня історія України: 1914–1939: 10 кл.: Навч. посіб. – К.: А.С.К., 2003. – С. 182.
31 Зміст завдання: Які з наведених подій відбулися в період нової економічної політики?
1) відновлення діяльності університетів у Харкові, Києві, Одесі та Дніпропетровську;
2) заснування М. Хвильовим Вільної академії пролетарської літератури (ВАПЛІТЕ);
3) створення Державної української мандрівної капели (ДУМКА);
4) організація в Києві театру «Березіль» на чолі з Л. Курбасом;
5) заснування в м. Києві Української академії наук;
6) утворення Української автокефальної православної церкви (УАПЦ);
7) заснування товариства «Геть неписемність!».

Правильна відповідь: 2, 4, 6, 7
Відповідність програмі: Культура в Українській СРР у роки непу (освіта, література, наука, мистецтво). Релігійне життя в Українській СРР у роки непу Турченко Ф. Новітня історія України. Частина пер-ша. 1917–1939. 10 клас. К.: Генеза, 2002. – С. 243–251.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Історія України (1914–1939): Підручник для 10-го класу. К.: Генеза, 2003. – С. 199–204.
Гупан Н. М., Пометун О. І. Новітня історія України: 1914–1939: 10 кл.: Навч. посіб. – К.: А.С.К., 2003. – С. 223–231.
8
32 Зміст завдання: Чи відображають подані нижче уривки з історичних джерел окремі аспекти життя українського суспільства 1920-х років?
1. «До одноосібників, які... саботують хлібозаготівлі, негайно застосувати репресії... До одноосібників, що... не виконують плану... та про яких... відомо, що продавали хліб за спекулятивними цінами на ринку… застосувати штраф...»
2. «...при перших же ознаках протидії збиранню продподатку негайно вживати... захо-дів примусового характеру, вводячи в села військові частини, ...спрямовувати туди виїзні сесії ревтрибуналів [революційних трибуналів]».

Правильна відповідь: тільки 2-й уривок відображає
Відповідність програмі: Неп і особливості його впровадження в Україні. Економічний розви-ток УСРР у період непу Турченко Ф. Новітня історія України. Частина пер-ша. 1917–1939. 10 клас. К.: Генеза, 2002. – С. 217–218, 235–238.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Історія України (1914–1939): Підручник для 10-го класу. К.: Генеза, 2003. – С. 176–177, 181–182.
Гупан Н. М., Пометун О. І. Новітня історія України: 1914–1939: 10 кл.: Навч. посіб. – К.: А.С.К., 2003. – С. 202–205.
33 Зміст завдання: Яке з поданих понять є зайвим в цьому логічному ланцюжку: «Союз ви-зволення України», «Шахтинська справа», «Спілка визволення України», «Український національний центр»?
Правильна відповідь: «Союз визволення України»
Відповідність програмі: Масові репресії та політичні судові процеси в Українській РСР на-прикінці 1920-х – у 1930-х рр. Турченко Ф. Новітня історія України. Частина пер-ша. 1917–1939. 10 клас. К.: Генеза, 2002. – С. 257–258, 293–294.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Історія України (1914–1939): Підручник для 10-го класу. К.: Генеза, 2003. – С. 214–215, 258–259.
Гупан Н. М., Пометун О. І. Новітня історія України: 1914–1939: 10 кл.: Навч. посіб. – К.: А.С.К., 2003. – С. 260–262.
34 Зміст завдання: Конституція Української РСР 1937 р. законодавчо закріплювала:
Правильна відповідь: перемогу соціалізму та побудову основ соціалістичного суспі-льства
Відповідність програмі: Конституція Української РСР 1937 р. Турченко Ф. Новітня історія України. Частина перша. 1917–1939. 10 клас. К.: Генеза, 2002. – С. 289–290.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Історія України (1914–1939): Підручник для 10-го класу. К.: Генеза, 2003. – С. 250–251.
Гупан Н. М., Пометун О. І. Новітня історія України: 1914–1939: 10 кл.: Навч. посіб. – К.: А.С.К., 2003. – С. 258–260.
35 Зміст завдання: Який варіант заповнення пропусків у поданому нижче твердженні є пра-вильним?
«У __________ році Рада послів __________ в Парижі надала Польщі всі юридичні пра-ва на володіння __________. Рада офіційно визнала східні кордони Польської держави, встановлені __________».
Правильна відповідь: 1923, Антанти, Східною Галичиною, Ризьким договором
Відповідність програмі: Політичне становище українських земель у складі Польщі в 1920-х – 1930-х рр. Турченко Ф. Новітня історія України. Частина пер-ша. 1917–1939. 10 клас. К.: Генеза, 2002. – С. 316.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Історія України (1914–1939): Підручник для 10-го класу. К.: Генеза, 2003. – С. 272.
Гупан Н. М., Пометун О. І. Новітня історія України: 1914–1939: 10 кл.: Навч. посіб. – К.: А.С.К., 2003. – С. 279–280.
9
36 Зміст завдання: Прочитайте уривок історичного джерела та дайте відповідь на запитання.
«Уряд СРСР та Німецький Уряд після розпаду колишньої Польської держави розглядають ...як своє завдання відновити мир... на цій території... З цією метою вони дійшли згоди в наступно-му: ...Уряд СРСР та Німецький Уряд встановлює в якості кордону... на території колишньої Польської держави лінію, яка нанесена на додану до цього карту та більш докладно буде опи-сана в додатковому протоколі».
Коли було укладено цей документ?
Правильна відповідь: 28 вересня 1939 р.
Відповідність програмі: Радянсько-німецькі договори 1939 р. і західноукраїнські землі Турченко Ф., Панченко П., Тимченко С. Новітня історія України. (1939– початок ХХІ ст.): Підручник для 11-го класу. К.: Генеза, 2006. – С. 4–5.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Новітня історія Укра-їни (1939–2001):Підручник для 11-го класу. К.: Ге-неза, 2005. – С. 9.
Гупан Н. М., Пометун О. І., Фрейман Г. О. Новітня історія України: Підручник для 11-го кл. – К.: А.С.К., 2007. – С. 10.
37 Зміст завдання: Чи правильне твердження?
Економіка СРСР часів Великої Вітчизняної війни:
1) базувалася на праці евакуйованих та місцевих жителів східних районів;
2) залучала трудові ресурси сотень тисяч в’язнів ГУЛАГу.

Правильна відповідь: обидва варіанти правильні
Відповідність програмі: Україна в роки Другої світової та Великої Вітчизняної воєн (1939–1945) Турченко Ф., Панченко П., Тимченко С. Новітня історія України. (1939– початок ХХІ ст.): Підручник для 11-го класу. К.: Генеза, 2006. – С. 37–39.
Гупан Н. М., Пометун О. І., Фрейман Г. О. Новітня історія України: Підручник для 11-го кл. – К.: А.С.К., 2007. – С. 48–51.
38 Зміст завдання: На карті позначено лінію фронту часів Великої Вітчизняної війни станом на:

Правильна відповідь: березень 1943 р.
Відповідність програмі: Визволення Лівобережної України від окупантів Турченко Ф., Панченко П., Тимченко С. Новітня історія України. (1939– початок ХХІ ст.): Підручник для 11-го класу. К.: Генеза, 2006. – С. 31–32.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Новітня історія Укра-їни (1939–2001):Підручник для 11-го класу. К.: Ге-неза, 2005. – С. 39–44.
Гупан Н. М., Пометун О. І., Фрейман Г. О. Новітня історія України: Підручник для 11-го кл. – К.: А.С.К., 2007. – С. 40–43.
Атлас. Новітня історія (1939–2002 рр.). 11 клас. – К.: ІПТ, 2002. – С. 3.
10
39 Зміст завдання: Хронологічні рамки якого явища історії України є зайвими в цьому логічному ланцюжку: 1921–1923 рр., 1932–1933 рр., 1941–1945 рр., 1946–1947 рр.?
Правильна відповідь: 1941–1945 рр.
Відповідність програмі: Голод 1921–1923 рр. Голодомор 1932–1933 рр. Економічний розвиток України в 1945 – на початку 1950-х рр. Голод 1946–1947 рр. Турченко Ф., Панченко П., Тимченко С. Новітня історія України. (1939– початок ХХІ ст.): Підручник для 11-го класу. К.: Генеза, 2006. – С. 86–89.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Новітня історія Укра-їни (1939–2001):Підручник для 11-го класу. К.: Ге-неза, 2005. – С. 79–83.
Гупан Н. М., Пометун О. І., Фрейман Г. О. Новітня історія України: Підручник для 11-го кл. – К.: А.С.К., 2007. – С. 90–94.
40 Зміст завдання: Спираючись на діаграму, визначте домінуючу за рівнем капіталовкла-день галузь народного господарства УРСР у роки післявоєнної відбудови:


Правильна відповідь: важка промисловість
Відповідність програмі: Економічний розвиток України в 1945 – на початку 1950-х рр. Турченко Ф., Панченко П., Тимченко С. Новітня історія України. (1939– початок ХХІ ст.): Підручник для 11-го класу. К.: Генеза, 2006. – С. 80–85.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Новітня історія Укра-їни (1939–2001):Підручник для 11-го класу. К.: Ге-неза, 2005. – С. 70–75.
Гупан Н. М., Пометун О. І., Фрейман Г. О. Новітня історія України: Підручник для 11-го кл. – К.: А.С.К., 2007. – С. 85–88.
41 Зміст завдання: Укажіть перелік ключових термінів і понять, які використовуються для характеристики процесу радянізації західних областей України після Другої світової війни:
Правильна відповідь: індустріалізація, колективізація, «культурна революція», депор-тація, репресії
Відповідність програмі: Економічні та суспільні зміни в західних областях України в 1945 – на початку 1950-х рр. Турченко Ф., Панченко П., Тимченко С. Новітня історія України. (1939– початок ХХІ ст.): Підручник для 11-го класу. К.: Генеза, 2006. – С. 93–96, 112.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Новітня історія Укра-їни (1939–2001):Підручник для 11-го класу. К.: Ге-неза, 2005. – С. 84–91.
Гупан Н. М., Пометун О. І., Фрейман Г. О. Новітня історія України: Підручник для 11-го кл. – К.: А.С.К., 2007. – С. 96–101.
11
42 Зміст завдання: Яке з поданих нижче тверджень є правильним?
Правильна відповідь: В УРСР до кінця 1959 р. реабілітували 58% загальної кількості за-суджених, при цьому реабілітації не підлягали жертви політичних репресій до 1 грудня 1934 р.
Відповідність програмі: Пом’якшення політичного режиму в Україні в середині 1950-х – на початку 1960-х рр. Суспільно-політичне життя в Україні в середині 1950-х – сере-дині 1960-х рр. Турченко Ф., Панченко П., Тимченко С. Новітня історія України. (1939– початок ХХІ ст.): Підручник для 11-го класу. К.: Генеза, 2006. – С. 124–127.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Новітня історія Укра-їни (1939–2001):Підручник для 11-го класу. К.: Ге-неза, 2005. – С. 115–120.
Гупан Н. М., Пометун О. І., Фрейман Г. О. Новітня історія України: Підручник для 11-го кл. – К.: А.С.К., 2007. – С. 129–133.
43 Зміст завдання: Децентралізація управління промисловістю в другій половині 1950-х рр. від-булася внаслідок:
Правильна відповідь: упровадження системи рад народного господарства (раднаргоспів)
Відповідність програмі: Економічні реформи в Україні в другій половині 1950-х – першій по-ловині 1960-х рр. та їхні наслідки Турченко Ф., Панченко П., Тимченко С. Новітня істо-рія України. (1939– початок ХХІ ст.): Підручник для 11-го класу. К.: Генеза, 2006. – С. 133–134, 139–140.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Новітня історія Укра-їни (1939–2001):Підручник для 11-го класу. К.: Ге-неза, 2005. – С. 128–130.
Гупан Н. М., Пометун О. І., Фрейман Г. О. Новітня історія України: Підручник для 11-го кл. – К.: А.С.К., 2007. – С. 136–137.
44 Зміст завдання: У яких роках в українській науці відбулися описані нижче зрушення?
«В Інституті надтвердих матеріалів виготовлено перші штучні алмази, у Фізико-технічному інституті побудовано найбільший у світі на той час прискорювач електронів, в Інституті фізики розгорнулися дослідження в галузі фізики атомного ядра завдяки уведенню в дію яде-рного реактора».
Правильна відповідь: 1960-х рр.
Відповідність програмі: Культура України (освіта, наука, література, мистецтво) в другій по-ловині 1950-х – першій половині 1960-х рр. Турченко Ф., Панченко П., Тимченко С. Новітня історія України. (1939– початок ХХІ ст.): Підручник для 11-го класу. К.: Генеза, 2006. – С. 149–150.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Новітня історія Укра-їни (1939–2001):Підручник для 11-го класу. К.: Ге-неза, 2005. – С. 155.
Гупан Н. М., Пометун О. І., Фрейман Г. О. Новітня історія України: Підручник для 11-го кл. – К.: А.С.К., 2007. – С. 152–153.
12
45 Зміст завдання: Укажіть прізвища «шістдесятників» в українській літературі:
1) О. Гончар;
2) В. Симоненко;
3) А. Малишко;
4) Л. Костенко;
5) А. Горська;
6) І. Драч;
7) І. Світличний.

Правильна відповідь: 2, 4, 6, 7
Відповідність програмі: «Шістдесятники» та зародження дисидентського руху Турченко Ф., Панченко П., Тимченко С. Новітня історія України. (1939– початок ХХІ ст.): Підручник для 11-го класу. К.: Генеза, 2006. – С. 151–153.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Новітня історія Укра-їни (1939–2001):Підручник для 11-го класу. К.: Ге-неза, 2005. – С. 156–158.
Гупан Н. М., Пометун О. І., Фрейман Г. О. Новітня історія України: Підручник для 11-го кл. – К.: А.С.К., 2007. – С. 153–158.
46 Зміст завдання: Прочитайте уривок зі спогадів режисера Ю. Іллєнка та дайте відповідь на запитання.
«Увечері 4 вересня 1965 року у кінотеатрі «Україна» зібралася вся еліта Києва. Фільм був розкручений... тому його й використали організатори акції протесту. ...Із зали піднімаєть-ся _______ з букетом. Говорить теплі слова, вручає квіти, раптом повертається і зверта-ється до зали: «Почалися арешти, повторюється 37-й рік...» ...Вскакує _______ і кричить українською крізь гул запущеної чекістами сирени: «Хто проти тиранії – встаньте!»
Прізвища яких громадських діячів пропущено в уривку?
Правильна відповідь: І. Дзюба, В.Стус
Відповідність програмі: Опозиційний рух в Україні в середині 1960-х – на початку 1980-х рр. Турченко Ф., Панченко П., Тимченко С. Новітня історія України. (1939– початок ХХІ ст.): Підручник для 11-го класу. К.: Генеза, 2006. – С. 190.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Новітня історія Укра-їни (1939–2001):Підручник для 11-го класу. К.: Ге-неза, 2005. – С. 194–195.
Гупан Н. М., Пометун О. І., Фрейман Г. О. Новітня історія України: Підручник для 11-го кл. – К.: А.С.К., 2007. – С. 192–195.
47 Зміст завдання: Чи правильне твердження?
Піднесення опозиційного руху в Україні в другій половині 1960-х – на початку 1970-х рр. було передусім спричинено:
1) подіями в Чехословаччині, які отримали назву «Празька весна»;
2) інтервенцією СРСР в Афганістан та згортанням міжнародної політики «розрядки».

Правильна відповідь: обидва варіанти не правильні
Відповідність програмі: Опозиційний рух в Україні в середині 1960-х – на початку 1980-х рр. Турченко Ф., Панченко П., Тимченко С. Новітня історія України. (1939– початок ХХІ ст.): Підручник для 11-го класу. К.: Генеза, 2006. – С. 190.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Новітня історія Укра-їни (1939–2001):Підручник для 11-го класу. К.: Ге-неза, 2005. – С. 194.
Гупан Н. М., Пометун О. І., Фрейман Г. О. Новітня історія України: Підручник для 11-го кл. – К.: А.С.К., 2007. – С. 192.
48 Зміст завдання: У якому році в СРСР, завдяки активності церкви та віруючих, відбулося святкування тисячоліття хрещення Русі?
Правильна відповідь: 1988 р.
Відповідність програмі: Активізація національного руху в Україні. Початок релігійного від-родження Турченко Ф., Панченко П., Тимченко С. Новітня історія України. (1939– початок ХХІ ст.): Підручник для 11-го класу. К.: Генеза, 2006. – С. 238–240.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Новітня історія Укра-їни (1939–2001):Підручник для 11-го класу. К.: Ге-неза, 2005. – С. 230–231.
Гупан Н. М., Пометун О. І., Фрейман Г. О. Новітня історія України: Підручник для 11-го кл. – К.: А.С.К., 2007. – С. 324.
13
49 Зміст завдання: Які обставини спричинили появу цитованої нижче постанови?
«Розглянувши висновки Тимчасової комісії Президії Верховної Ради України по перевірці дія-льності... посадових осіб органів влади, управління, громадських об’єднань... Президія Верхо-вної Ради України постановляє: 1. Відповідно до частини другої статті 7 та керуючись пунктом 6 статті 106 Конституції України, заборонити діяльність Компартії України».
Правильна відповідь: підтримка керівництвом Компартії України спроби державного перевороту 19–21 серпня 1991 р. та сприяння його здійсненню в Україні
Відповідність програмі: Спроба державного перевороту в СРСР і Україна Турченко Ф., Панченко П., Тимченко С. Новітня історія України. (1939– початок ХХІ ст.): Підручник для 11-го класу. К.: Генеза, 2006. – С. 263–267.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Новітня історія Укра-їни (1939–2001):Підручник для 11-го класу. К.: Ге-неза, 2005. – С. 247–248.
Гупан Н. М., Пометун О. І., Фрейман Г. О. Новітня історія України: Підручник для 11-го кл. – К.: А.С.К., 2007. – С. 257–261.
50 Зміст завдання: Назва якого державного органу пропущена в цитованому нижче доку-менті?
«...контроль за додержанням конституційних прав і свобод людини і громадянина та за-хист прав кожного на території України і межах її юрисдикції здійснює Уповноважений _____ з прав людини, який в своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, чинними міжнародними договорами...»
Правильна відповідь: Верховна Рада України
Відповідність програмі: Державотворчі процеси в Україні 1991–2007 рр. Турченко Ф., Панченко П., Тимченко С. Новітня історія України. (1939– початок ХХІ ст.): Підручник для 11-го класу. К.: Генеза, 2006. – С. 277–365.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Новітня історія Укра-їни (1939–2001):Підручник для 11-го класу. К.: Ге-неза, 2005. – С. 254–304.
Гупан Н. М., Пометун О. І., Фрейман Г. О. Новітня історія України: Підручник для 11-го кл. – К.: А.С.К., 2007. – С. 285–304.
51 Зміст завдання: Установіть відповідність між заходами та діячами, причетними до них.
1 створення перших осередків центральної князів-ської влади на місцях – «погостів»;
2 запровадження християнства як державної релігії;
3 укладення першої писаної збірки руських законів;
4 організація з’їзду князів в Любечі.

А князь Данило Галицький;
Б князь Володимир Мономах;
В княгиня Ольга;
Г князь Ярослав Мудрий;
Д князь Володимир Великий.

Правильна відповідь: 1–В, 2–Д, 3–Г, 4–Б
Відповідність програмі: Княгиня Ольга, її внутрішньополітичні реформи. Князювання Воло-димира Святославича. Запровадження християнства як державної релігії, його значення. Кня-зювання Ярослава Мудрого. «Руська правда». З’їзд князів у Любечі. Володимир Мономах Лях Р., Темірова Н. Історія України: Підручник для 7-го класу. – К.: Генеза, 2003. – С. 65, 74–76, 80–81, 88.
Власов В. Історія України: Підручник для 7-го кла-су. – К.: Генеза, 2005. – С. 87–88, 100–102, 115–116, 132.
14
52 Зміст завдання: Установіть відповідність між подіями та роками.
1 видання Ш. Фіолем у Кракові кирилицею «Часослова», «Октоїха»;
2 створення Пересопницького Євангелія;
3 видання І. Федоровим у Львові «Апостола» та «Букваря»;
4 перше видання друкарнею Києво-Печерської лаври «Синопсису».

А 1574 р.;
Б 1674р.;
В 1556–1561 рр.;
Г 1581 р.;
Д 1491 р.

Правильна відповідь: 1–Д, 2–В, 3–А, 4–Б
Відповідність програмі: Українська культура в другій половині ХІV – першій половині ХVІ ст. Культура України в другій половині XVI – першій половині XVIІ ст. Українська культура в другій половині XVII – XVIII ст. Власов В. Історія України: Підручник для 8-го кла-су. – К.: Генеза, 2005. –С. 54–55, 70, 73, 232.
Швидько Г. Історія України: Підручник для 8-го класу. – К.: Генеза, 1999. –С. 109–111, 326.
53 Зміст завдання: Установіть відповідність між назвами періодів і висловлюваннями, що були характерними для них.
1 «післявоєнна відбудова»;
2 «відлига»;
3 «застій»;
4 «перебудова».

А «Той хто оволодіє кукурудзою, той зможе добитися піднесення у тварин-ництві. Той, хто займатиме щодо цієї культури консервативну позицію, буде викинутий життям з сідла»;
Б «Прискорення, гласність та «очищення» соціалізму від негативних наша-рувань минулого. Ось головні завдання. Так вимагає час і іншої альтерна-тиви для нас немає»;
В «Зворотній бік буржуазного націоналізму – безрідний космополітизм, який проявляється в плазуванні перед буржуазною культурою і в низько-поклонстві перед іноземщиною»;
Г «Замість цивілізованого переходу до ринку варварськими методами від-бувається первісне нагромадження капіталу. Відбувається тотальна кри-міналізація суспільного життя»;
Д «Основою партійного підходу до розв’язання економічних проблем розвину-того соціалізму є незмінна вимога – все в ім’я людини, все для блага люди-ни».

Правильна відповідь: 1– В, 2–А, 3–Д, 4–Б
Відповідність програмі: Ідеологізація культурного життя в Україні в другій половині 1940-х – на початку 1950-х рр. Сільське господарство України в другій половині 1950-х – першій полови-ні 1960-х рр. Політико-ідеологічна криза радянського ладу в Україні (середина 1960-х – поча-ток 1980-х рр.). Початок «перебудови» в СРСР, її особливості в Україні. Політика «приско-рення» та економічна ситуація в Україні в другій половині 1980-х рр. Турченко Ф., Панченко П., Тимченко С. Новітня історія України. (1939– початок ХХІ ст.): Підручник для 11-го класу. К.: Генеза, 2006. – С. 104–109, 140–142, 168–170, 218–220, 226–228.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Новітня історія Укра-їни (1939–2001):Підручник для 11-го класу. К.: Ге-неза, 2005. – С. 109–110, 132–135, 176–186, 199–202, 217–224.
Гупан Н. М., Пометун О. І., Фрейман Г. О. Новітня історія України: Підручник для 11-го кл. – К.: А.С.К., 2007. – С. 115, 141–144, 166–167, 216–221, 233–235.
15
54 Зміст завдання: Установіть відповідність між поняттями та їхнім основним змістом.
1 волюнтаризм;
2 консерватизм;
3 дисидентство;
4 космополітизм.

А теорія і практика, основою яких є ставлення до людини як до найвищої цінності, захист її права на свободу, розвиток її здібностей;
Б практика, згідно з якою головним чинником досягнення мети є суб’єктивні бажання та довільні рішення осіб, які її здійснюють;
В морально-політична опозиція до існуючого державного (політичного) ладу, панівних у суспільстві ідеології та цінностей;
Г теорія і практика, в основі якої лежить теза про пріоритетність загально-людських цінностей над цінностями окремої нації;
Д теорія і практика, що орієнтується на збереження та підтримання тради-ційних суспільних цінностей і морально-правових норм.

Правильна відповідь: 1–Б, 2–Д, 3–В, 4–Г
Відповідність програмі: Ідеологізація культурного життя в Україні в другій половині 1940-х – на початку 1950-х рр. «Шістдесятники» та зародження дисидентського руху. Пом’якшення полі-тичного режиму в Україні в середині 1950-х – на початку 1960-х рр. Турченко Ф., Панченко П., Тимченко С. Новітня історія України. (1939– початок ХХІ ст.): Підручник для 11-го класу. К.: Генеза, 2006. – С. 104–109, 374, 375, 376 (словник термінів і понять).
Кульчицький С., Шаповал Ю. Новітня історія Укра-їни (1939–2001):Підручник для 11-го класу. К.: Ге-неза, 2005. – С. 109–110, 142.
Гупан Н. М., Пометун О. І., Фрейман Г. О. Новітня історія України: Підручник для 11-го кл. – К.: А.С.К., 2007. – С. 115, 159, 373–374 (термінологіч-ний словник).
55 Зміст завдання: Установіть хронологічну послідовність подій, які відображено в цитова-них документах:
А «...Прибув до Києва святійший патріарх єрусалимський Феофан. ...поставив і висвя-тив на митрополію Київську чоловіка гідного й чесного іменем Йов Борецький...»;
Б «...Генералісимус Василь Голіцин сказав козакам, що царі, згідно зі старим звичаєм, дозволили їм обрати вільними голосами гетьмана... Згодом почулися голоси, що хо-чуть вибрати Мазепу...»;
В «...Через рік після перемоги під Берестечком повністю загинуло польське війсь-ко. ...господарю ж Василю довелося влаштовувати весілля своєї дочки Розанди з Ти-мошем, сином гетьмана Хмеля...»;
Г «Хортиця – місцевість на Борисфені. Тут князь Вишневецький поставив колись фор-тецю... Середину цього місця оточив муром та огорожею з дубів, зміцнених приро-дою та Богом....»

Правильна відповідь: Г, А, В, Б
Відповідність програмі: Утворення Запорозької Січі. Д. Вишневецький. Відновлення вищої православної ієрархії. Й. Борецький. Воєнно-політичні події 1650–1653 рр. Коломацькі статті 1687 р. І. Мазепа Власов В. Історія України: Підручник для 8-го кла-су. – К.: Генеза, 2005. –С. 18–19, 63–64, 114–115, 119–121, 184–186,.
Швидько Г. Історія України: Підручник для 8-го класу. – К.: Генеза, 1999. –С. 27–29, 124–125, 161–168, 179, 234–235.
16
56 Зміст завдання: Установіть хронологічну послідовність подій, які знайшли своє відо-браження в цитованих документах:
А «Кирило-мефодіївські братчики, повернені з заслання, зібралися в Петербурзі. Жва-ву діяльність виявив Куліш, який із Білозерським розпочинає видавати український місячник «Основа»;
Б «Після звільнення від нас графа Розумовського... для належного управління в Малій Росії створити Малоросійську колегію, у якій бути головним... графу Рум’янцеву»;
В «Тут же склався гурток із чотирьох душ... Поїхали Дніпром на могилу Тараса Шев-ченка... Молодь дала на могилі Тараса клятву не зраджувати Україні та все життя оддати їй...»;
Г «...Засноване політичне товариство «Головна Рада» мало обстоювати перед центра-льним правительством... національні потреби українців; його органом стала газета «Зоря Галицька».

Правильна відповідь: Б, Г, А, В
Відповідність програмі: Друга Малоросійська колегія. Діяльність П. Рум’янцева в Україні. Український національно-визвольний рух на західноукраїнських землях під час революції 1848–1849 рр. Український громадівський рух наприкінці 1850-х – у 1860-х рр. Братство та-расівців Власов В. Історія України: Підручник для 8-го кла-су. – К.: Генеза, 2005. –С. 222.
Швидько Г. Історія України: Підручник для 8-го класу. – К.: Генеза, 1999. –С. 287, 296–297.
Турченко Ф., Марокко В. Історія України: Підруч-ник для 9-го класу. К.: Генеза, 2005. – С. 11, 96, 179, 187–188.
Реєнт О., Малій О. Історія України: Посібник для 9-го класу. К.: Генеза, 2003. – С. 11–13, 92–93, 141–142.
57 Зміст завдання: Установіть хронологічну послідовність подій:
А заснування у Києві Української академії наук;
Б проголошення Центральною Радою незалежності УНР;
В проголошення радянської влади в Україні Всеукраїнським з’їздом рад у Харкові;
Г схвалення Центральною Радою проекту Конституції УНР.

Правильна відповідь: В, Б, Г, А
Відповідність програмі: Всеукраїнські з’їзди рад у Києві та Харкові, проголошення радянської влади в Україні. ІV Універсал Центральної Ради та проголошення незалежності УНР. Кон-ституція УНР. Національно-культурна політика уряду гетьмана П. Скоропадського Турченко Ф. Новітня історія України. Частина пер-ша. 1917–1939. 10 клас. К.: Генеза, 2002. – С. 84–85, 91–92, 110–111, 197–198.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Історія України (1914–1939): Підручник для 10-го класу. К.: Генеза, 2003. – С. 66–67, 70–71, 79, 156.
Гупан Н. М., Пометун О. І. Новітня історія України: 1914–1939: 10 кл.: Навч. посіб. – К.: А.С.К., 2003. – С. 69–70, 74–75, 89, 185–186.
17
58 Зміст завдання: Установіть хронологічну послідовність подій, які відображено в цито-ваних документах:
А «Необхідно підтримати ініціативну групу по переходу до православ’я, підтри-мати священиків, які переходять від уніатства до православної віри»;
Б «Засідання рекомендує, щоб Українська РСР та Білоруська РСР були запрошені стати членами-засновниками пропонованої Міжнародної Організації»;
В «Своїм головним завданням Група вважає ознайомлення світової громадськості з фактами порушень на терені України Загальної Декларації прав людини...»;
Г «...ліквідувати Українську Раду народного господарства. Визнати за необхідне ліквідувати Ради народного господарства економічних районів УРСР».

Правильна відповідь: Б, А, Г, В
Відповідність програмі: УРСР – співзасновниця Організації Об’єднаних Націй, інших між-народних організацій. Доля Української греко-католицької церкви (УГКЦ). Стан економіки України та визрівання економічної кризи (середина 1960-х – початок 1980-х рр.). Опозицій-ний рух в Україні в середині 1960-х – на початку 1980-х рр. Турченко Ф., Панченко П., Тимченко С. Новітня історія України. (1939– початок ХХІ ст.): Підручник для 11-го класу. К.: Генеза, 2006. – С. 75, 79, 96, 99, 176–177, 194–195.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Новітня історія Укра-їни (1939–2001):Підручник для 11-го класу. К.: Ге-неза, 2005. – С. 67, 90–91, 172–175, 196–198.
Гупан Н. М., Пометун О. І., Фрейман Г. О. Новітня історія України: Підручник для 11-го кл. – К.: А.С.К., 2007. – С. 80–82, 100–101, 168–169, 175–176, 196–198.
59 Зміст завдання: Прочитайте фрагмент документа та дайте відповідь на запитання.
Із листа українського дипломата М. Галагана до міністра закордонних справ Укра-їнської Народної Республіки А. Ніковського.
«...Оцінивши з можливою об’єктивністю все те, свідком чого я сам був особисто, або про що довідався від певних осіб, я став ще більше переконаний, що союз з Польщею, під знаком якого має проводитись політика теперішнього уряду УНР, не піде на добро українського народу і не скріпить української державності.
Я причисляю себе до прихильників думки про необхідність порозуміння з сусідніми держава-ми, розуміючи, що при певних умовах порозуміння з сусідом можна досягти тільки шляхом бі-льших чи менших уступок і навіть втрат одної сторони на користь другої. Але я не можу згоди-тись з поглядом уряду, що союз з Польщею є в інтересах визволення і національно-державного відродження українського народу та що через те союз той заслуговує таких великих жертв з боку українського народу, які він мав би перенести на користь Польщі згідно з договором квітня цього року. Уступки імперіалістичним цілям Польщі щодо території України і її природних багатств, не можна виправдати ніякими міркуваннями реальної політики.
Польща не є такою міцною, сильною і сконсолідованою державою, яка була-б в стані не тільки боронити своє власне існування, а ще й давати поміч Україні. ...Я переконаний, що коли Польща за допомогою Франції (не Англії), відіб’є більшовицьку навалу, то вона постарається негайно помиритись з Москвою, а українська армія із союзної обернеться, в кращому разі, в полонених, а то й буде видана на поталу московсько-большевицькій владі».
1. Про який договір йдеться в листі? Укажіть представників Польщі та «теперішнього Турченко Ф. Новітня історія України. Частина пер-ша. 1917–1939. 10 клас. К.: Генеза, 2002. – С. 178–183.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Історія України (1914–1939): Підручник для 10-го класу. К.: Генеза, 2003. – С. 146–150.
Гупан Н. М., Пометун О. І. Новітня історія України: 1914–1939: 10 кл.: Навч. посіб. – К.: А.С.К., 2003. – С. 163–171.
18
уряду УНР», за безпосередньої участі яких він був розроблений? (2 бали)
2. Спираючись на документ, визначте принципи, на яких уряд УНР намагався будувати відносини з Польщею і проти яких виступив М. Галаган. (2 бали)
3. Визначте, які «імперіалістичні цілі» Польщі мав на увазі автор листа? (2 бали)
4. Про які «великі жертви з боку українського народу», що їх передбачав польсько-український до-говір, писав М. Галаган? Як цей договір було сприйнято українським суспільством? (2 бали)
5. Чи справдилися передбачення М. Галагана стосовно польсько-радянського порозуміння за рахунок України. Свою думку обґрунтуйте умовами відповідного договору. (2 бали)
Відповідність програмі: Варшавська угода, її значення. Україна в радянсько-польській війні. Ризький мир, його значення
60 Зміст завдання: Уважно розгляньте карикатуру та дайте відповідь на запитання.
Карикатура А. Юна – Громадяни, не стійте, імпортне взуття закінчується

1. Які явища життя українського суспільства відображає карикатура? Чи були вони характерними для того часу? Свою відповідь обґрунтуйте. (2 бали)
2. Чи вплинули на моральний клімат радянського суспільства ці явища? Свою відповідь обґрун-туйте. (2 бали)
3. Обслуговуванню якої черги надає перевагу продавець? Поясніть чому? (2 бали)
4. Що, крім грошей, треба було мати пересічній радянській людині, щоб купити імпортні товари? (2 бали)
5. Чим можна пояснити бажання радянських людей купувати саме імпортні товари? Чи у всіх громадян була така можливість? Поясніть чому? (2 бали)
Відповідність програмі: Етносоціальні процеси і рівень життя населення в середині 1960-х – на початку 1980-х рр. Турченко Ф., Панченко П., Тимченко С. Новітня історія України. (1939– початок ХХІ ст.): Підручник для 11-го класу. К.: Генеза, 2006. – С. 184–189.
Кульчицький С., Шаповал Ю. Новітня історія Укра-їни (1939–2001):Підручник для 11-го класу. К.: Ге-неза, 2005. – С. 199–203.
Гупан Н. М., Пометун О. І., Фрейман Г. О. Новітня історія України: Підручник для 11-го кл. – К.: А.С.К., 2007. – С. 184–189.
















Категорія: Тестування | Переглядів: 2067 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]